Drop-rate på den Flyvende Ø

PilgrimDK

Aktivt medlem
Jer der har den Flyvende Ø, hvad er jeres erfaring med droprate på vaserne?
Jeg har haft den i 76 timer nu hvad der svarer til 19 chancer og jeg har kun fået 1 vase ud af 19 chancer, så jeg er interesseret i at høre om det er et generelt problem med den minimale spawn på vaser eller jeg bare er uheldig.
 

Hyrde

Aktivt medlem
Jeg har den i level 10 og har fået 1 skår på 27 forsøg.
Det er vist ikke kun i KS at der er noget galt med tilfældigheden.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Hver opmærksom på at når bygningen hæves så nulstilles tiden hver gang, Så hvis I hæver den igen før de første 4 timer er gået og det er tid til at beregne om et skår skal genereres, så vil timeren for dette blive nulstillet på samme måde som der altid sker en nulstilling af SBere når de hæves
 

Hyrde

Aktivt medlem
Tak for forklaringen :)
Jeg har kigget lidt tilbage - min ø ramte level 10 tirsdag kl. 13.23 - først fredag aften kl. 22.04, var der et skår jeg kunne høste (sikkert spawnet kl. 21.23). Det efterlader altså alligevel 80 times eller 20 forsøg uden skår. Den har så giver 3 skår efter det, men det var en lang tørke at skulle gennem.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Hver opmærksom på at når bygningen hæves så nulstilles tiden hver gang, Så hvis I hæver den igen før de første 4 timer er gået og det er tid til at beregne om et skår skal genereres, så vil timeren for dette blive nulstillet på samme måde som der altid sker en nulstilling af SBere når de hæves
Er der et sted dette tidspunkt kan ses såvel som høsttidspunktet kan ses på andre sb'er?
Har da ikke den fjerneste ide om hvad tid jeg sidst tippede Øen

Havde rejsegilde mandag og fik den ret hurtigt i niv 10 og har fået 4 skår ialt ..
 
Senest redigeret:

Girlie

Medlem
Jeg synes det er underligt at der med en drop-rate på 20,95% ikke dropper et eneste skår.
Er der nogen der finder nogle skår overhovedet?
 

Hyrde

Aktivt medlem
Der findes skår, men det sidste par dage har der været tørke, som om der er sket noget.
Min ø plejer at give 1-2-3 skår om dagen. Der var to skår da jeg loggede ind mandag ved 9-10 tiden og siden da intet på D. Og heller intet på E.
 

Girlie

Medlem
Der findes skår, men det sidste par dage har der været tørke, som om der er sket noget.
Min ø plejer at give 1-2-3 skår om dagen. Der var to skår da jeg loggede ind mandag ved 9-10 tiden og siden da intet på D. Og heller intet på E.
Kan det være pga en opdatering?
 

Hyrde

Aktivt medlem
Jeg ved det ikke.
Jeg har spurgt i mine klaner og der er andre der har fået skår siden i mandags og så sent som i dag.
Jeg undrer mig bare over at være tørlagt i samme tidsrum (48 timer and counting) på to servere.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Efter jeg fik min op i level så droppede de i større stil.

Lvl. 60 gav 16 drops på en uge
Lvl. 61 gav 18 drops på en uge
 

ditto6000

Aktivt medlem
Den er lige til skraldespanden med de præmier og dropraten.. . Kan aldrig svare sig at smide fp og varer i den.. HB og RTS.. overhalder den med ufattelige længder medmindre INNO skulke overveje at optimere den ellerså ender den som så mange andre SB'er. Ubrugelig
 

nittenisback

Nyt medlem
Den er lige til skraldespanden med de præmier og dropraten.. . Kan aldrig svare sig at smide fp og varer i den.. HB og RTS.. overhalder den med ufattelige længder medmindre INNO skulke overveje at optimere den ellerså ender den som så mange andre SB'er. Ubrugelig

Ja, vil sgu nok give dig ret .. min er nu i 78... og syntes virkelig også det er noget skrald... håber inno tænker sig om med den, for den er godt nok dyr at køre op.
 

nittenisback

Nyt medlem
Hver opmærksom på at når bygningen hæves så nulstilles tiden hver gang, Så hvis I hæver den igen før de første 4 timer er gået og det er tid til at beregne om et skår skal genereres, så vil timeren for dette blive nulstillet på samme måde som der altid sker en nulstilling af SBere når de hæves


ja det er vi opmærksomme på...

Men de præmier der kommer fra den, de er da ikke sådan særligt gode...
Hb, rt og rts overgår den med længder..
 

Girlie

Medlem
Når den kommer op i level, så begynder den faktisk at give en del præmier. Jeg er meget godt tilfreds med den :)
 
Top