Explore

DeletedUser341

Guest
Hvorfor har vi konstant SERVERFEJL når vi bruger Explorer og når vi bruger Crome så er der kun Flash fejl???
 

DeletedUser

Guest
Kører med henholdsvis Explorer og Firefox (så kan jeg have begge mine aktive verdener kørende samtidigt for at undgå at skulle logge over hele tiden) Har nu aldrig haft problemer med andet end Flashfejl - dem er der så til gengæld også irriterende mange af, især i Explorer ... undrer mig lidt over at jeg får den skærm med at jeg skal have en nyere version af flash end 11.3 (så vidt jeg husker) når jeg har den der hedder 11.7 (igen så vidt jeg lige husker) installeret - i hvert fald en version der er nyere end den påkrævede ...
 
jeg kører IE og har da alle 3 verdener åben samtidig (i hver sin fane), og har ikke de helt store problemer, må dog opfriske med F5 en del gange i løbet af dagen, men det er da til at leve med.
 

DeletedUser

Guest
jeg køre med alle 3 verdner i 3 faner åben uden problemer. dog har jeg det hvis jeg skal P/M i dem. så må jeg lukke ned og tage 1 af gangen.
jeg køre den nye flash 11.7 og explore 64bit.

oplever ikke så meget bugs. dog er det når ven anmodninger kommer må jeg lige opdatere siden. dog er der mange problemer med beskedcentret som blinker selv om jeg har læst dem.

;)
 
Top