Før-vinter konkurrence

Hvilken bygning foretrækker I

  • Elsdyr Lysning (venstre billede)

    Stemmer: 7 33,3%
  • Elg Lysning (højre billede)

    Stemmer: 14 66,7%

  • Samlet antal stemmere
    21
  • Afstemning lukket .

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
prewinter_contest_logo.png

Kære Konger og Dronninger,

Tak fordi at I er interesserede i vores lille konkurrence! :)

Sådan deltager I
Det er meget let at deltage i vores konkurrence. For det første skal I bruge en Forum konto. Når I er registrerede kan I skrive på vores forum og deltage i vores konkurrence. For at deltage skal I først kigge på nedenstående billede og beslutte hvilken en af de 2 bygninger som I bedst kan lide:

prewinter_elk_moose_glade.jpg

Når I har besluttet jer for en af dem så:
1. Kast jeres stemme i den afstemningen i denne tråd.
2. Skriv et svar hvor I linker til en YouTube musik video som får jer til at blive i vinterhumør
(Den første post under dette er et eksempel på et sådan svar).
3. Forklar hvorfor den får jer til at føle sådan :).
4. Sørg for at jeres svar er originalt. Kopierede svar vil ikke deltage i konkurrencen!

Når afstemningen er slut
Så vil vi tælle alle stemmerne sammen fra alle sprog udgaverne af Forge of Empires og den bygning som har fået flest stemmer vil blive en del af vinterbegivenheden.

Alle som deltog i afstemningen og skrev et svar med et link til en musik video som beskrevet ovenfor, vil også deltage i en lodtrækning. Vi vil udtrække en Tilfældig udvalgt vinder (per land) som vil modtage bygningen som den allerførste på vinterbegivenhedens første dag :).

Vi vil også tilfældigt udtrække 10 andre spillere som vil få en trøstepræmie på 200 Diamanter hver (Præmien kan ikke doneres til andre spillere)

Spillere som kun deltager i afstemningen uden at skrive et svar med et musik forslag, vil ikke deltage i lodtrækningen.

Vær opmærksom på forumets regler om sprog når I skriver jeres svar. Svar som overtræder reglerne vil ikke deltage i lodtrækningen.

Afstemningen slutter på mandag, og resultatet og vinderne vil blive annonceret i næste uge.
Så skriv jeres svar i denne tråd senest MANDAG KL 20 :).

Hvis I har spørgsmål om konkurrencen, så er i velkommen til at stille dem i vores kommentar tråd.

Mange Tak! :)

Jeres,
Forge of Empires Team
 
Senest redigeret af en moderator:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
(Eksempel på svar)


Den her minder mig om vinter fordi det er en kendt julesang!
 

DeletedUser2461

Guest
Helt sikkert billedet til højre. Det er en Ren (tænk Rudolph) der er på billedet til venstre :)

Og hvis man ikke kan få et julesmil på af Monrad og Rislund, så ved jeg ikke hvad der skal til

Syng alle sammen: "... kørekortet op af lommen, forud venter alkodommen ... "
 

DeletedUser2192

Guest
Helt klart billede til højre der fik min stemme. Rent design mæssigt, ser den bedre ud efter min mening :)

<iframe width="560" height="315" src="
" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Bing Crosby og David Bowies sang The Little Drummer Boy, er den sang der altid får mig i julehumør. Det er så også, en af de få julesange jeg kan høre igen og igen, uden at blive træt af den, hen over Julen. Det er en sang der bliver nynnet godt i julehyggen :)
 

Mixto

Nyt medlem
Helt klart billede til højre.


Den her skyder godt nok julen godt i gang her hjemme ( unger der går amok :) ) og når du hygger så ved man det er jul.
 

ditto6000

Aktivt medlem

Får mig i godt humør og tænker på alle de gange familien har været på tur til jul.... Julen er familiens tid hvor musikken trækker minder tilbage til min barndom hvor min far altid kørte mens vi unger sad velltilpas og halvsovende på bagsædet på vej hjem fra julefest mættet af dejlige og glade indtryk ..
 

DeletedUser753

Guest
(håber det er den rigtige måde at henvise til en youtubevideo)
Vinter landskabet skal da være dækket med sne, og " I sne står urt og busk i skjul" beskriver en hyggelig danske vinter.

Elsdyret til vestre er det ikke en ren?
 

DeletedUser1071

Guest
Denne er for mig bare den ultimative julesang der emmer af jul, og er så dejlig. :)
 

DeletedUser2564

Guest

Min første yndlingssang om jul med et godt budskab og den frembringer så mange gode minder
 

DeletedUser566

Guest

Linie 3 det er god julestemning.
Det er en af de julemelodier der kan få mig i stemning .
 

DeletedUser2565

Guest
Den til højre da den ser sejere ud.


Hvem elsker ikke sne og hvad sne ikke kan gøre for julestemning
 

DeletedUser2436

Guest

Den her giver alle en glad dag og et smil på læberne
god jul når den kommer
 

DeletedUser2096

Guest


For mig handler vinterhumør om andet og mere end jul, mest handler det om årstiden, men også om geografien – at fejre jul i troperne er noget af en fuser - og sidst, men ikke mindst, om historien.

Jeg er ovebvist om at vinteren føltes mere barsk og nærværende for mine forfædre.

Wardrunas tryllesang gør sneen renere, gløggen varmere og nisserne mindre disneyficerede.
Den minder mig om min barndoms juletræer i Sverige, hvor der i toppen sad en nisse, og ikke en stjerne.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Så er der fundet en vinder i vores afstemning og blandt jer som stemte og delte jeres yndlings vintermusik med os. Vi takker mange gang fordi I ville deltage og hjælpe med at vælge hvilken bygning som skulle være en del af vores vinterbegivenhed i år

Ditto6000 vil den første dag i vinterbegivenheden få et eksemplar af den bygning som vandt afstemningen - både her og internationalt nemlig:


ELG LYSNINGEN


Nedenstående har vundet 200 diamanter hver

Hrafnkell
Lord Kristian
Netrix
Majsen
HugoBabe
Lord Louie
FrejaSP
cbastian
RagnarKolding
Kpl Blutch


Opret en sag hos support så bliver diamanterne indsat på jeres konti
 
Senest redigeret af en moderator:
Top