Feedback / Bavne

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser352

Guest
Hej til alle.

Jeg har lavet en tråd ang. Bavne i feedback , men feedback virker åbenbart kun en vej.

Så nu prøver jeg her.

Hvad sker der fremover ang. Bavne.

De har ødelagt spillet , da det er umuligt at komme igennem et forsvar der har alt for mange Bavne.

For at det ikke er slemt nok , så giver de 4% i forsvar og jeg skal 8 levels op , for at være lige med.

Så kan man jo så begynde at regne hvormange FP. der skal til.

Har de så fået 2 eller flere , så er det jo helt umuligt.

Som der er flere der har været inde på , burde der være et loft på antal.

Hvis man laver et loft på FEKS. 10 , så for man bare en anden gave.

Eller , at man laver dem om , så de fylder mere.

Feks. 4x4 , så er der jo ikke plads til så mange.

Jeg har ikke en løsning , men ved at snakke om det , kunne vi måske finde en , der passer til spillet.

Et er helt sikkert , det har ødelagt spillet og at man så laver angreb SB?er til at KUN give et 1/2 % pr. level , gør det jo heller ikke beder.( Ved godt at det er efter de 10 første).

Regama Hilser Alle.
 

DeletedUser543

Guest
jeg havde tænkt på om en løsning måske kunne være at Bavne kunne give +2% i angreb (når man angriber) og +2% i forsvar (når man forsvare sin by) på den måde vil to spillere med lige mange Bavne udligne hinanden, hvor efter der ikke er et problem længere. der ud over vil folk som angriber meget nu også have en grund til at samle på dem.

hattemager
 

DeletedUser423

Guest
Hvor står det at det er angriberen der skal have fordelen?

Ved et succesfuldt angreb får du point, måske lidt udbytte hvis du plyndrer og mulighed for en byggeplan. Hvad får forsvaren ved et succefuldt forsvar?

Hvilke andre muligheder synes du der skal være for at "passe på" sine varer?

Ud fra dine indlæg vil jeg gætte på at du ikke har prøvet at være den lille i et nabolag og have 10-15 røde nedad vendte tommeltotter hver dag.

Jeg synes bestemt ikke bavne skal fjernes eller ændres.
 

DeletedUser352

Guest
Hej.

Til DennyCrane.

Vi snakker om dem der har mange og dermed kan man ikke angribe dem.

Der er ingen der vil fjerne dem.

Hved så ikke lige hvor du er i spillet , men der hvor jeg er , er det et problem.

Syntes da stadig det skal være noget alle kan bruge.

Men de der Bavne , har så stor en magt nu , jeg skal bruge min. 4000 FP. for at være lige med den og kan du så forestille dig , at der er en der får Bare for 3 , så havner jeg på 12.000 FP , for at være lige med.

Det er der vi er i debat.

Regama Hilser.
 

DeletedUser12

Guest
Jeres forslag og betragtninger er indsendt til Hamburg, så må vi se hvad de siger til det. Der er både nævnt for og imod, for de forskellige forslag, samt for og imod for overhovedet at ændre på systemet som det er.

Jeg vil derudover gerne mane de værste påstande lidt i jorden, da de er usande. En af grundene til at ændre SB'erne som de blev var at de 150% til angreb og forsvar krævede ca 600% i forsvar for at kampen blev lige grundet måden skaden bliver udregnet på. Eftersom den formel ikke er ændret, så skal dun "kun" 2 niveauer op for at få den 1% i angreb og forsvar som svarer til de 4% bavnen giver i forsvar. Dette bliver naturligvis meget hvis en bygger 10 nye bavne på en begivenhed.
 

DeletedUser352

Guest
Hej Skolehave.

Forstår ikke udregning.

1 % Angreb er = 4 % forsvar.

Den må du lige lære mig.

Regama Hilser.
 

DeletedUser12

Guest
Jeg kan ikke give den nøjagtige formel for udregningen af hvor meget angreb der skal til imod x forsvar, men baseret på kritikken omkring angrebs SB og forsvars SB blev det bevist ind til flere gange at de gamle 150%'s angreb og forsvar kun kunne matches med godt og vel 600% forsvar. Reelt blev slaget meget langt idet at forsvaret ikke fik noget ekstra til deres angreb og kunne ikke slå en flue ud af kurs imens de der angreb reelt også var lidt i samme problem.
Så hvis jeg deler begge tal med 150 får jeg reelt 1 og 4. Kudos til de der tog sig tiden til at gøre den erfaring.

Og du får BÅDE 1% i angreb og i forsvar som angriber...
 

DeletedUser1161

Guest
Hejsa :)

Jeg ville lige kort sige at det er faktisk muligt
at komme igennem 300-400 i forsvar hvis man
spiller på den rigtige måde. :)

Jeg kommer igennem 300 dagligt fx.
Jeg synes kun det er sjovere når modstanderen er svær.
Jeg vil med glæde vise jer billeder af det :)

MVH Blade27
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top