Feedback - Halloween begivenheden 2018

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter Halloween begivenheden her

hall18_logo_small.png


Tiden er kommet for Alle helgens nat, tiden hvor du ikke kan være rolig.
Nattens spøgelser og dæmoner, vil gå forbi din bolig.

Åbn den mørke døråbning og gå ind i en verden, der får dig til at huske,
de gamle historier, engang fortalt og siden glemt,
at du nu dem kan gennemleve - åhh det du er landet i kan blive noget beklemt

Du vil blive en heks i sin hjemsøgte bolig,
på konstant udkig efter storhed og magt.
Du vil blive til en spøgelse brud, glemt af hendes elsker og fortrolig,
uden at være i stand til at komme sig, og på en uendelig søgen og jagt.

Du vil blive en ulvemand som mod månen hyle,
som vil skælve af frygt når en sølvske kommer til syne.
Du vil blive en zombie, og aldrig mere være blandt de levende,
et offer for den gale videnskabsmand, hvor eksperimenter er urovækkende.

Disse er historierne du er nødt til at gennemleve,
indtil en anden hjælper dig, så du forbandelsen kan overleve.


Godter eller ballade!

Er I klar til natten over alle nætter? I dette års Halloween begivenhed som begynder den 23. Oktober, vil en bibliotekar lede jer gennem den mest uhyggelige af alle begivenheder! Lyt til hans historier og I vil også få masser af "godter".

Husk at slå underteksterne til!

Gå gennem den nye bygning, den Dunkle Døråbning , og dyk ned i en mystisk verden fuld af hekse, spøgelser, vareulve og zombies, og bliv belønnet med gamle og nye Halloween-tema bygninger til jeres by.

R_SS_MultiAge_HalloweenBonus18_ANIM_400px.png

Beboelse
3x3
Producerer mønt og 3 Forge Points når den er motiveret

A_ANIM_MultiAge_HalloweenBonus16b.png

Kultur
3x3
Siden den sidste opdatering, har den fået tilføjet en forsynings bonus på mellem 5% og 8% (afhængig af tidsalder) hvor den før kun gav glæde.

P_SS_MultiAge_HalloweenBonus15.png

Multi-Produktion
4x4
Denne bygning producerer forskellige ting afhængig af hvilken produktionstid som der vælges.

Vi har for nyligt forøget 24 timers vareproduktionen fra 10 varer til 15 varer, og også forøget mængden af mønt, forsyninger, og medaljer en lille smule.

I vil også kunne få en kirkegårds udvalgs sæt i forbindelse med opgaverækken, som I kan bruge til at opgradere en kirkegård som I allerede har i byen, eller bygge den mindste som så kan opgraderes igen.

Kirkegården er en kulturbygning som kan opgraderes fem gange. Fra Kirkegård til Gammel Kirkegård, til Oldtids Kirkegård, til Legendarisk Kirkegård, til Monumental Kirkegård og slutteligt til Dødebyen.

selection_kit_graveyard.png

graveyards.png

I vil kunne løse alle bibliotekarens opgaver frem til den 6. November. God fornøjelse!

Lad os vide hvad I synes om dette års Halloween begivenhed. Vi ser frem til at læse jeres feedback! :)

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Jeres,
Forge of Empires Team
 

DeletedUser2122

Guest
Er det muligt at læse de små noveller et sted, hvis man har været lidt for ivrig og glemt at læse dem undervejs?

Hej Orgetorix den Ædle 13.

Hvis du klikke på den fremhævede knap " spoiler " i øverste indlæg fra Dragon kan du læse om begivenheden . Måske det er den " novelle " du leder efter.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser40

Guest
Det ville være godt at kunne gå tilbage i opgaverne og læse alle de små noveller på en gang, det er sjældent at jeg når at læse novellerne inden at jeg har løst opgaverne, kunne man ikke få en mulighed for at læse det hele igennem når opgaverne er løst eller noget?...

+1 point til Orgetorix den Ædle 13 :)
 

DeletedUser2122

Guest
Det ville være godt at kunne gå tilbage i opgaverne og læse alle de små noveller på en gang, det er sjældent at jeg når at læse novellerne inden at jeg har løst opgaverne, kunne man ikke få en mulighed for at læse det hele igennem når opgaverne er løst eller noget?...

+1 point til Orgetorix den Ædle 13 :)

Hej zarlight 13.

Vi er i gang med at finde dem frem og finde den helt rigtige måde at få dem ud til jer på .

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2914

Guest
Det ville være godt at kunne gå tilbage i opgaverne og læse alle de små noveller på en gang, det er sjældent at jeg når at læse novellerne inden at jeg har løst opgaverne, kunne man ikke få en mulighed for at læse det hele igennem når opgaverne er løst eller noget?...

+1 point til Orgetorix den Ædle 13 :)
Helt enig med de ovenstående - det kunne være godt om man kunne finde de tekster samlet et sted.

Bortset fra det - der er mange gode ting i begivenheden, ikke mindst kan jeg godt lide at ørnene over byen er skiftet ud med flagermus. Det er cool, og præmierne er fede (måske bortset fra kirkegårdens udvidelser, som "kan for lidt" i forhold til den plads de optager og de anstrengelser, det koster at få dem). Og det er supergodt at der er valgmuligheder for flere af opgaverne, og at de er tydelige.

Når det er sagt, så er jeg rendt ind i et par irriterende ting. Især en af dem har stoppet mig permanent i den ene af mine byer: Opgaven "Løs 1 andre opgaver", nr. 46, accepterer åbenbart ikke de Daglige Udfordringer som "opgaver". Det mener jeg nu, de har gjort tidligere, enten i Halloween-opgaven (jeg er kommet forbi den i en anden by), I bagedysten eller i "Side-opgaverne". Men jeg kan ikke præcist sige hvornår, der er jo så mange opgaver hen ad vejen. Anyway - den slags opgaver blokerer meget voldsomt, hvis de opgaver, der står som "Historie" eller "Side" er meget langt væk. I mit tilfælde er begge opgaver rigtig, rigtig langt inde i næste tidsalder, (Senmiddelalderen - jeg skal enten bygge en tårnruin, hvillket er 193 FP inde, eller en kartograf, 82 FP inde - og jeg er stadig i Højmiddelalderen). Det hjælper ikke at skifte "Sideopgaven" ud, den forbliver tilsyneladende knyttet til næste tidsalder: Før kartografen skulle jeg have en kaserne - 170 FP inde. Og der er kun de to mulige opgaver, når ikke DU tæller. Tårnruinen har stået der i flere uger nu, men den blokerer jo ikke for spillet som sådan, kun for begivenheden.

Dertil nåede jeg for nogle dage siden, og en jeg kommer ikke på nogen måde forbi, undtagen ved at bruge tusindvis af diamanter. Det er uheldigt (eller kynisk) at der i sådan en tidsbegrænset begivenhed, med 57 opgaver, er en enkelt opgave der i sig selv viser sig at kræve ca. 10 % af begivenhedens tid. Det kan ske, fordi denne opgavetype, som noget nær den eneste, er uden for udviklernes kontrol - de kan jo ikke vide hvor den enkelte spiller er nået til. Det kunne de sådan set godt have regnet ud og derfor tilbudt en valgmulighed her. Men indrømmet, det er nok også uheldigt for mig at jeg er nået lige netop dertil i spillet hvor denne blokade er mulig. Det hænger naturligvis sammen med den rækkefølge, Historieopgaverne er lavet i, hvor der er dette spring indbygget.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top