Fejl i begivenhed

sandaledmich

Nyt medlem
Opgave 22 i vinterbegivenheden - byg en varebygning fra din tidsalder ELLER brug 8 forgepoint + saml 150 varer

Varerne er samlede og den lyser fint grønt, men selv efter at have brugt ca. 50 fp udløser det ikke stjernerne. Jeg spiller i Dinegu.
 

DeletedUser2122

Guest
Opgave 22 i vinterbegivenheden - byg en varebygning fra din tidsalder ELLER brug 8 forgepoint + saml 150 varer

Varerne er samlede og den lyser fint grønt, men selv efter at have brugt ca. 50 fp udløser det ikke stjernerne. Jeg spiller i Dinegu.

Hej Sandaledmich
Som du selv skriver er der en fejl.
Det er køb 8 fp.
Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2914

Guest
Hej
Jeg ramte også den fejl (men brugte dog ikke 50 FP), håber den er rettet med opdateringen.

Det samme gælder opgave 40, som fortæller at man skal forhandle 5 Klanekspeditioner uden at tabe. Der menes 5 møder.

Og så er min opgaveserie nu stoppet ved opgave 50! Jeg får blot at vide at jeg skal vente til midnat - her får vi en gratis gave, men det løser jo ingen opgaver... Whut???Screenshot_20181212-190112.png
 

DeletedUser2122

Guest
Hej
Jeg ramte også den fejl (men brugte dog ikke 50 FP), håber den er rettet med opdateringen.

Det samme gælder opgave 40, som fortæller at man skal forhandle 5 Klanekspeditioner uden at tabe. Der menes 5 møder.

Og så er min opgaveserie nu stoppet ved opgave 50! Jeg får blot at vide at jeg skal vente til midnat - her får vi en gratis gave, men det løser jo ingen opgaver... Whut???View attachment 570

Hej Tosse den Tænksomme.
Opgaverækken er opdelt i 2. i første sektion får du 10 stjernerfor at løse dem. og du kan løse flere om dagen .
Når du rammer sektion 2 , alt afhængigt af hvor hurtigt du gennemfører sektion 1 , så får du 15 stjerner pr opgave og så er der en tilgængelig opgave hvert døgn. Disse akkumuleres dog så løser du ikke hver dag , får du bare flere dagen efter, du kan løse.

Mvh.
Fugazi
 
Top