Fejl i dagens opgave i Vinterbegivenheden

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Kære Konger og Dronninger

Der er desværre en fejl dagens opgave i vinterbegivenheden. Vi arbejder på at få løst problemet hurtigst muligt.

Tak for jeres tålmodighed

med venlig hilsen

Jeres FoE team
 

DeletedUser325

Guest
er der nogle status på hvornår det bliver løst så man kan få den klaret
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Nogle af problemerne ER løst fremadrettet. Dvs for dem der acceptere opgaven idag eller har løst den foregående dags opgave idag
Der resterer stadig enkelte problemer og der er stadig et udestående med opretning for dem som blev ramt af fejlen i nat

Der arbejdes stadig hårdt for at løse disse
 

DeletedUser2019

Guest
Hvad gør man ved det som man har tabt, ved fejlen ?
 

klyden

Nyt medlem
I går mens der var fejl i opgaven, solgte jeg en konfekturehandel (en "meget stor" vist nok) - og jeg fik ikke en ny igen :-(

Jeg håber da jeg får den tilbage :-O
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Hvis I har solgt noget og ikke fået det forventede så skriv til support
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der arbejdes stadig på at få løst alle problemerne

HUSK
I skal kun sælge den version af konfekture handlen som der står I opgave teksten. Hvis den IKKE passer i forhold til det som I har i jeres by skal I kontakte support !
 
Jeg deltager i alle 3 verdener.
Jeg havde en kæmpe konfekture i de to verdener (A+C) og har solgt dem som der stod jeg skulle, men har ikke fået nogen ny.
I B-verden hvor jeg kun har stor konfekture står der også at jeg skulle sælge en kæmpe konfekture, hvilket jeg ikke har, og har derfor ikke solgt den store konfekture.

Jeg havde 2 eller flere konfekture i alle tre verdener og der var 2 forskellige størrelse i hver verden.

jeg har stadig ikke fået nogen ny bygninger i A+C verdenen. I B-verdenen har jeg ikke fået tilbud om at sælge den store.

JuliusEmil13
 

Hyne68

Aktivt medlem
Forstår heller ikke det tager så lang tid.
Har skrevet til support 3 gange (godt nok i samme ticket). Svaret er jeg bør få den sidst på ugen.
 
Top