Fejl i Flash

Jeg har i dag erfaret, at der opstår en fejl, når man spiller FoE fra Flash delen.
Det har fungeret upåklageligt indtil i dag.

Jeg har ikke kunne finde nogen udtalelse fra InnoGames om, at man ikke længere kan spille FoE via flash og jeg ikke har kunne få noget svar hos support om, hvornår man forventer at det virker igen, vil jeg derfor ad denne vej høre, om der er nogen, der ved noget om sagen. Evt. fra servere i andre lande.


Men det kunne jo være, at der er andre, som har en viden, de vil dele med mig og de øvrige spillere, der ønsker at benytte flash delen, så længe den er tilgængelig.
 
Senest redigeret af en moderator:

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej Tigress the Great.

Først og fremmest er der ingen grund til at nedgør et medlem fra supporten. Det vil du kun få problemer med.

Når det så er sagt, så vil jeg da sige at du nok skal beskrive dit problem noget mere præcist, så folk ved hvad du snakker om.

Så hvilken fejl er der tale om, hvornår sker den, hvillken browser bruger du til at spille i, hvilken flash har du installeret på din pc, har du selv prøvet at løse fejlen.

Alt i alt, når noget "forkert" sker, så beskriv det så meget som overhoved muligt.
Lige nu har jeg mest lyst til at slette dit indlæg og lade dig starte forfra. Men om noget så prøv igen med et indlæg her og hvis du kan, svar på de spørgsmål jeg stiller for eksempel.
 
Du må da hjertens gerne slette mit opslag. Det fortæller en del mere om dig og support end om mig.
Support har dokumenteret, at de ikke ønsker at være behjælpelige i denne sammenhæng.
De spillere, der har kendskab til problemet, kan nok hjælpe uden yderligere forklaring.
Hvis man ikke ved hvad problemet handler om, kan man jo ikke hjælpe alligevel.

Så hvis nogen ved noget om, hvornår Inno får rettet de problemer der er med at spille fra Flash delen, vil jeg - og en del andre - rigtig gerne vide det.
 
Senest redigeret af en moderator:

hr. nyborg

Aktivt medlem
Ej Okay Tigress, så gør du det heller ikke nemt for dig selv.
Som du jo kan se, har jeg ikke slettet dit indlæg, plus at jeg faktisk prøver at hjælpe dig med at du jo kunne beskrive det problem du har, og os som så måske kender til flash, kunne jo hjælpe dig, hvis du er så heldig.

Jeg spiller selv i chrome browser og har ikke problemer med flash, men kender dog til spil som stadig køre flash eller har gjort.
Så prøv nu lige at være venlig. Samt at hvis du kender spillere som har dette problem, eller problemer med flash, hvorfor så ikke bare spørge dem direkte.

Da du skrev her på forum, tænkte jeg da til en start at det var fordi du prøvede at finde andre som du ikke havde snakket med som kunne hjælpe.
Så lad os starte forfra på denne samtale, og så som skrevet beskriv dit problem, så er jeg sikker på du nok skal få hjælp.
Det prøver jeg i hvert fald at give dig :)
 
Hvis du kigger i mine to support tickets fra i går, så har jeg haft en længere udredning med din kollega om, alt det der ikke er galt.
Dels blev det konstateret, at det ikke er mit udstyr, det ikke er min browser og det ikke er Adobe som det er galt med.
Fejlen er indgående beskrevet og den opstod i forbindelse med, at der blev kørt opdateringer i går formiddags.
Når I ikke har hørt om at andre har et problem, skyldes det muligvis, at der ikke er ret mange, der har lyst til at rapportere fejl til support.
Og dem der gør, får lukket deres tickes med, at det enten er spilleren eller udstyret den er gal med. Så er det klart, at man aldrig får rapporteret tilbage til inno, at der er et problem, når man ikke anerkender, at der er et problem med spillet og ikke med spillerne.
Mit simple spørgsmål til support var, "hvornår får inno rettet den fejl, som lige er opstået i flash delen, så man bliver logget ud hvert andet minut"?
Og det er stadig mit spørgsmål.
Hvis du kunne finde ud af det, vil jeg være rigtig glad, for jeg vil gerne fortsætte med at spille FoE så længe flash fungerer.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeg svarer lige på den her

Vi har intet ændret på flash delen i spillet

Vi har heller ikke opdateret noget i går så hvis der har været en opdatering er det din browserudbyder

Flash udgår - det er et faktum at de fleste browsere allerede har eller er ved at lukke ned for Flash delen. Der er derfor ikke noget at rette.
Inden for kort tid vil det ikke være muligt at bruge flash nogen steder. Det er IKKE vores beslutning som det står ovenfor men de forskellige browser producenter som ikke længere tilbyder understøttelse af den platform
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der er intet ændret i spillet.

Det som er sket er at nogle browser producenter ændrer på om og i hvilket omfang de vil acceptere Flash. Som du selv har skrevet andetsteds så virker det på HTML 5. Jeg har ikke skrevet noget som helst om spillere eller udstyr men at din browser version ikke understøtter flash fuldt ud. Det er der intet nyt eller overraskende i da det har været skrevet og diskuteret her de sidste 2 år
 
Det er nu alligevel interessant, at man kan få en meget mere supportagtig SUPPORT og et helt andet svar, hvis man laver en ticket på præcis det samme spørgsmål, blot på en udenlandsk server. Hvor jeg sjovt nok har præcis den samme udfordring.
Den meget flinke, hjælpsomme og grundige SUPPORT medarbejder havde følgende kommentar, som du naturligvis er velkommen til at videregive til andre nødlidende danske spillere, hvis de skulle formaste sig til at stille den slags spørgsmål, til den danske support afdeling.

"Thank you for getting back to me Tigress,
I've had a chat with my community manager and have come up with a few ideas. Firstly this issue is a known bug with flash with chrome. We have an update to our game scheduled with a workaround for this in our next update, Update to 1.174 will take place on March 30th.
Hoping this will resolve this issue for you with the latest update.
Can you please let me know after the update if you are still having issues? "
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Der er sikkert nogen andre supportere der måske har større viden om flash og spillet, end lige os i danmark.

Derved ikke sagt at vi her gør så meget som muligt vi kan for at hjælpe jer spillere med alle de spørgsmål og problemer i skulle have.
Når det så er sagt, så er flash noget som meget snart slet ikke vil virke hverken her i forge of empires, samt andre steder på nettet som måske skulle bruge dette program. Derfor har vi heller ikke her i .dk gjort det store ud af at løse problemet.

Med det at der andre steder her i forge of empires, har været nogen fra support der har kunnet hjælpe er jo bare dejligt, og håber da også at den opdatering som vil komme her i .dk snart, vil kunne hjælpe på problemet.

Men lige meget hvad, så er flash en snarlig uddød spil form, og jeg vil både som spiller og support foreslå at man skifter til html 5, da man lige meget hvad kun vil have denne mulighed snart alligevel.
Så hvis man skulle opleve problemer i flash, men ikke i html 5, så forstår jeg ikke hvorfor man vil udsætte sig selv for problemer i spillet, da man jo helt sikkert på ærgelig vis kan miste noget.

Så til slut vil jeg bare sige igen, vi er her for at hjælpe jer alle sammen, vi vil på ingen måde være generende over for jer, vi forstår jeres problemer og vil altid gøre vores bedste for jer, da vi jo er til for jer, og uden jer ville der ikke være noget spil.
Men er der en direkte og hurtig løsning på et problem, så vælg det først, så bliver både du som spiller helt sikkert gladere, samt at vi i supporten kan hjælpe spillere som har andre problemer de måske ikke lige selv kan løse.

Så god lørdag aften, og god spilleri derude. Nu hvor vi jo skal være hjemme og derfor har den bedste undskyldning for at bruge tiden foran vores spille konsoller :-D
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Lige meget hvad kære Tigress.

Så håber jeg din fejl bliver rettet som skrevet med den næste opdatering, Jeg ved ikke endnu hvornår den kommer, men det er inden for 1-2 uger.
Dertil support eller ej, så ønsker vi altid at vores spillere har en god oplevelse med spillet, og det håber jeg du vil have fremover.
 
Jeg er nok bare mere til en engelsk riddermodel ud i support, end den danske model.
Og nu virker det sørme. Både på den danske server og alle de andre.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Alle de svar som du har fået har faktisk været korrekte. Vi har ikke lavet ændringer til flash delen, Chrome har :) Men vi sidder jo ikke fejlmeddelelser overhørigt heller så når vi konstatere at Chrome har ændret noget, undersøger vi da hvad og prøver at tilpasse spillet til det. Hr Nyborg har også ret når han siger at Flash udgår, så der vil komme en dag hvor det ikke længere er muligt at lave de tilretninger fordi de fleste browsere slet ikke vil understøtte den platform mere.
 
Top