Fejl i sommerevent 2023, ingen nøgler

Junker68

Nyt medlem
Når alle gevinster skal blandes ved ny dag, er der ingen daglig nøgler til kalenderspillet at se.
Det begyndte for 2 dage siden da jeg fandt "bland" 2 gange på samme dag. Siden har der ikke været en nøgle at se før den starter ... og selvsagt har jeg ikke fundet nogen nøgler
 

4Katte

Medlem
Observerede samme problem som Junker68, en dag åbnede jeg alle felterne uden at finde en nøgle, og er flere dage bagud med nøgler. Der er dog kommet nøgler nu, for jeg har fundet nøgler de sidste 2 dage.
 

Junker68

Nyt medlem
Så snart man får 'Bland' præmien forsvinder nøgle gevinsten og den kommer kun igen ved nulstil af dagen
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der vil være nøgler i halvdelen af alle kort, uanset hvornår på dagen de er startet
 

4Katte

Medlem
Det bliver svært at få samlet nøgler, for nu er det igen det samme, når der har været en bland er der ikke flere nøgler.
 

4Katte

Medlem
Der vil være nøgler i halvdelen af alle kort, uanset hvornår på dagen de er startet
Det kan ikke passe, efter nulstil fik jeg en nøgle på banen, uheldigvis ramte jeg den ikke, men fik 2xbland, 0nøgler, efter midnat 0nøgler, så det er mindst 3 baner i streg uden nøgler.
 

Junker68

Nyt medlem
Jeg oplever det samme .. så snart 'Bland' bliver ramt er der ikke flere nøgler den dag eller de efterfølgende dage ..
Hvordan kan kan det være der flere steder i event vinduerne bliver refereret til 'dagens nøgle' og 'dagens låge' hvis det kun er hver anden eller måske tredie dag det er muligt ?
Det er altså noget fejlhæftet skrammel!
 

4Katte

Medlem
Jeg har spurgt i klanen, hvor flere oplever de ikke får nøgler flere dage i streg. Jeg opgiver nøglerne, har allerede brugt mange Diamanter på nøgler, men når der fortsat ikke kommer nogen bruger jeg ikke flere.
 

4Katte

Medlem
Jeg har lige set på den video der er linket til beskeder i dag kl. 0.00 Først står der jeg ikke er begyndt på eventen, hvilket jeg har svært ved at forstå da jeg er nået til dagens opgave, og det er flere dage siden. Så ser jeg at der er 3 mønter i bægeret, så forstår jeg bedre at de snakker om 1-3 felter i hvert slag. Jeg har ikke på noget tidspunkt i nogen af de 3 servere jeg spiller på, oplevet flere end 2 mønter i bægeret, så det er endnu en fejl der er i eventen. Må nok sige, det er første gang jeg oplever en så fejlbehæftet event. Det er lidt ærgerligt da det også er super bygninger der kan vindes.
 
Top