Fik en 3. Plads men ingen byggeplaner

DeletedUser1366

Guest
Hej
Jeg har i weekenden doneret fp til arken på en anden spiller (kan ikke Huskehvem det var, da jeg donerer til mange forskellige) så den kunne komme op fra level 22 til 23. Sidste jeg så på den manglede der 10 fp 1326/1336. Jeg havde doneret ca. 130 fp og stod til en 3. Plads med 60 fp og vistnok 185 medaljer samt 6 byggeplaner til arken.
Jeg har modtaget medaljer og de 60 fp men ikke byggeplanerne.
Jeg ved at der kun mangler én byggeplaner i min egen samling, men der er ikke kommet flere siden jeg angiveligt fik min 3. Plads.....

Kan i hjælpe med at finde ud af hvilken spiller det er jeg har doneret til så jeg kan se status på dennes arken?
Håber i kan finde den, og så lægge de manglende byggeplaner op på min profil.
 

DeletedUser2122

Guest
Hej
Jeg har i weekenden doneret fp til arken på en anden spiller (kan ikke Huskehvem det var, da jeg donerer til mange forskellige) så den kunne komme op fra level 22 til 23. Sidste jeg så på den manglede der 10 fp 1326/1336. Jeg havde doneret ca. 130 fp og stod til en 3. Plads med 60 fp og vistnok 185 medaljer samt 6 byggeplaner til arken.
Jeg har modtaget medaljer og de 60 fp men ikke byggeplanerne.
Jeg ved at der kun mangler én byggeplaner i min egen samling, men der er ikke kommet flere siden jeg angiveligt fik min 3. Plads.....

Kan i hjælpe med at finde ud af hvilken spiller det er jeg har doneret til så jeg kan se status på dennes arken?
Håber i kan finde den, og så lægge de manglende byggeplaner op på min profil.

Hej Zyrlex.

Meget få oplysninger der er at gøre godt med . Specielt når du som du skriver har været i mere en en SB. Og at du først reagerer flere dage efter.
Jeg tror ikke der er de store chancer.
et spinkelt håb er at oprette den, som en sag ved support. Men jeg vil ikke love dig gode odds.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser1366

Guest
Jeg tror det var Clausodgaard der desværre forlod klanen i søndags. Jeg har derfor ikke set noget til byggeplanerne.
I samme periode fik jeg en 3. plads i Zeus hos Cani og det forklarer at jeg fik de 60 fp.
Surt show at have lagt så mange fp hos en anden spiller og ikke få noget ud af det....men tråden kan vel lukkes nu.
 

Hyne68

Aktivt medlem
Jeg tror det var Clausodgaard der desværre forlod klanen i søndags. Jeg har derfor ikke set noget til byggeplanerne.
I samme periode fik jeg en 3. plads i Zeus hos Cani og det forklarer at jeg fik de 60 fp.
Surt show at have lagt så mange fp hos en anden spiller og ikke få noget ud af det....men tråden kan vel lukkes nu.

Det har ingen betydning for udbetaling af placerings-belønninger hvorvidt man er i klan med en spiller eller ej. Du kan i dit rådhus finde en oversigt over SB´er du har investeret fp i, og som endnu ikke er tippet. Prøv lige at tjekke der, om du ikke stadig står noteret for bidrag hos Clausodgaard, og at den blot mangler at tippe.
 
Top