Fjern ventepausen mellem hver støttehandling (de 1-2 sekunder mellem hvert klik) [primært PC-relateret]

Fyrst Vettel

Nyt medlem
Normalt når man spiller på PC, går der 1-2 sekunder mellem hver gang man klikker 'støt' eller 'besøg kro', som afbryder en i at gøre nogetsomhelst andet.
Med 100-140 venner munder det op i mindst 200-280 klik (uden det løse), og når HVERT eneste af disse klik skal afbrydes af en ventepause på knap et par sekunder imellem, bliver det ufatteligt trættende at sidde og vente på og gå sin liste igennem. For det løber samlet set op og bliver meget i længden.

Nogle gange opstår der en fejl (ved forsøg på at støtte en spiller der ikke længere kan støttes), som gør at man kan klikke kontinuerligt på alle støtteknapper, hvor spillet blot sender alle handlinger afsted UDEN denne ventetid, hvilket er som en kortvarig befrielse og bevidner om at det burde kunne lade sig gøre. [*]
Det virker også som om denne pause ikke behøver være der, da andre ting i spillet godt kan indlæse øjeblikkeligt.
Jeg ville have det helt fint med at køre alle lister igennem, hvis bare man ikke skulle vente et øjeblik for hver gang (spc. da det også er en meget repetetiv handling, som gentages hver dag).
Dette finder jeg meget mere tiltrængt i spillet end nye funktioner & features og ville være noget af det mest afhængende for at blive hængende! (I den anledning vil jeg dog sige kudos og tak for ændringen af kro-knapperne så de viser grå når man ikke kan besøge dem, ligesom med støtknappen.)

Håber det giver nogenlunde mening, ellers må jeg omformulere.
___
[*] (For henvisning til en engelsk forumtråd der omtaler samme problem, klik her.)
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej Fyrst V
Dette har været oppe at vende mange gange, og er også flere gange indsendt til udviklerne.
Vi håber alle på at denne forsinkelse en gang forsvinder :)
mvh
jmfab
 

Fyrst Vettel

Nyt medlem
Hej jmfab, tak for svaret.
Godt idéen har genklang - men teknisk set kunne selve forsinkelsen måske godt stadig være der (uden nogen serveropgradering o.lign.) - for når f.eks. den nævnte fejl opstår, så er der stadig den lille forsinkelse mellem klikket på knappen og det man modtager for støtten - det er bare UDEN man samtidig har den der 'sorte' skærm i mellemtiden, hvor man bliver afbrudt fra at klikke på andet og al anden handling, til den både har tænkt returneret og belønningen. Hvis du ved hvad jeg mener. Så man kan gøre alt muligt andet mens den sender 'forespørgslen' afsted.
(Fejlen bliver også beskrevet i den tråd jeg linkede til.)
 
Top