Flere detaljer om polering mv.

DeletedUser

Guest
Jeg kunne ønske mig, at jeg kunne se, hvem der har poleret eller motiveret hvilke bygninger. F.eks. ved at der kom en lille tekst frem når jeg holder musen over en stjerne.
Årsagen er at jeg gerne vil "opdrage" klanmedlemmer til at give den bedst mulige støtte, så de ikke blot går ind og polerer en statue når der står en stor bygning med høje motivationstal, som mangler at blive poleret.
 

DeletedUser12

Guest
Det vil helt klart være super med mere info om hvad det er folk har gjort for en. Altså så der ikke kun står de har plyndret/poleret/motiveret en eller anden bygning, men præcis hvilken.
 

DeletedUser

Guest
Det synes jeg er en dårlig ide, for mange gange, når man kommer på besøg, er der kun de dårlige ting at polere, og det er ikke ens egen fejl, men nogen har været der før, og så når man har været der, og har poleret, så en time senere, så er en af de gode bygninger ledige, mener du så at clan medlemer skal stå skole-ret, for at polere dine bygninger hmm, mit forslag ville være at bygge sådan, at du ikke har brug for at clan medlemer, skal polere af nødvendighed, men af venlighed, bare et forslag:hmm:
 

DeletedUser12

Guest
Nu tænker jeg personligt mere på at kunne gøre gengæld overfor dem der hjælper mig. Altså vælger en at polere min busk isf en af mine 4 badeanstalter. Jeg er som sådan ligeglad med om de "hjælper" mig for guldmønternes skyld eller for reelt at give mig en hånd med, men dem der hjælper mig for min skyld vil jeg gerne yde den samme hjælp til isf til en der bare "udnytter" mig.

Hvis det kun skal bruges for at overvåge medlemmernes gøren og laden, så er den ikke rigtig tiden værd.
 

DeletedUser

Guest
Jeg forstår ikke hvad Cossaks mener mht nødvendighed og venlighed. Hvis du synes at jeg skal bygge så meget at jeg ikke behøver polering, så giver det jo ikke nogen mening at der findes et poleringssystem. Det skulle gerne være en fordel som klanmedlem at man kan spare på pladsen fordi man kan hjælpe hinanden.

Og nej Skolehaven, jeg vil ikke overvåge nogen, men det hænder folk ikke er klar over, at der er mere hjælp i at polere en stor bygning end en sten. Hvis jeg kan se at nogen altid kun polerer en busk kan jeg vejlede dem. Er de udenfor klanen og ikke lader sig påvirke af vejledning vil jeg konkludere at de polerer for pengenes skyld og så behøver jeg ikke være flink ved dem.

I øvrigt kunne det også være en god ide om der stod, hvor lang tid der er tilbage før værdien af poleringen udløber.
 

DeletedUser12

Guest
Det er i hvert fald rart, når man skal vælge hvor længe man skal sætte ens forsyningsproduktion i gang, at kan se om man når at få bonussen med eller ej :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har en ide til hvordan motivering vises efter stjernen forsvinder. Et medlem har skrevet at en bygning kun kan motiveres 1 gang.
Det har jeg så valgt at tolke sådan, at den bygning er off limit for ny motivering så længe den bygning befinder sig i landsbyen (ret gerne hvis forkert tolket).
Alt efter tidsalder i spillet får man jo nye og større/bedre bygninger der producere flere mønter en den gamle bygning.
Det ville så være rart (hvis tolkningen holder), at man kan se hvilke bygninger der er motiverede, så man kan udskifte dem først.
Bygningen eller en del af den kunne f.eks. skifte lidt i farven, så den bliver lysere eller mørkere end bygninger der ikke er motiverede.

Måske kunne der sættes en farvet prik på bygningen eller på grunden bygningen ligger på.
Ved høje bygninger er det dog svært at se grunden, men taget skulle man vel kunne skimte.
Eller ved opsamling af mønter får man jo en besked om at produktionen er udført og man skal klikke for at opsamle.
I den tekstboks kunne der så være et kendetegn på at den er blevet motiveret den ene gang den kan blive det.
 

DeletedUser12

Guest
Altså bygningen kan kun motiveres en gang af gangen. Når motivationen udløber kan man atter motivere den.
 

DeletedUser

Guest
Altså bygningen kan kun motiveres en gang af gangen. Når motivationen udløber kan man atter motivere den.

Det lyder mere logisk, end det svar der kom i off topic tråden.
Men der er også spørgsmål om tiden mellem motiveringerne og hvor mange motiveringer der kan ske i een landsby ad gangen.
D.v.s. hvor mange f.eks. i timen, om dagen o.s.v.
Og jeg synes stadig svarerne burde være i guiden.
 

DeletedUser12

Guest
Din landsby kan motiveres ligeså mange gange som du har bygninger der kan motiveres. har du fx 4 huse og 1 jæger så har du i alt 5 bygninger der kan motiveres. Derved kan du modtage 5 motiveringer (1 for hver bygning) i samme sekund. De kan så atter motiveres når bygningernes produktioncyklus starter igen.

Mht til den guide du refererer til så er det en guide Seekhunt har oversat fra .net
 

DeletedUser

Guest
Din landsby kan motiveres ligeså mange gange som du har bygninger der kan motiveres. har du fx 4 huse og 1 jæger så har du i alt 5 bygninger der kan motiveres. Derved kan du modtage 5 motiveringer (1 for hver bygning) i samme sekund. De kan så atter motiveres når bygningernes produktioncyklus starter igen.

Mht til den guide du refererer til så er det en guide Seekhunt har oversat fra .net

Og det har jeg set den er, men betyder det at den ikke kan ændres så de der nyttige oplysninger også kommer med.
For i trådene er der en del påstande om polering/motivering der ikke holder vand i det praktiske spil.
 

DeletedUser12

Guest
Det er op til den enkelte guide skriver at vælge hvor meget han/hun vil have med i sin/sine guides. Så hvis du ønsker noget ændret i Seekhunt's guides må du rette henvendelse til ham. Da der intet direkte er forkert i den oversatte guide ser jeg ingen grund til at vi fra supports side dementerer hvad der står i den. Det er trods alt skrevet ud fra hvad en spiller mener er nyttigt for andre at vide ud fra den version af spillet det er skrevet til.
 

DeletedUser

Guest
Det er op til den enkelte guide skriver at vælge hvor meget han/hun vil have med i sin/sine guides. Så hvis du ønsker noget ændret i Seekhunt's guides må du rette henvendelse til ham. Da der intet direkte er forkert i den oversatte guide ser jeg ingen grund til at vi fra supports side dementerer hvad der står i den. Det er trods alt skrevet ud fra hvad en spiller mener er nyttigt for andre at vide ud fra den version af spillet det er skrevet til.

Og den spiller læser ikke i dette forums tråde, og selv kan bestemme om input i Feedback & Idéer er noget for vedkommende at tænke over og evt. handle selv på?

På den anden side forventer jeg da at input i denne tråd bliver behandlet efter hensigten, d.v.s, at de rette personer får de input der gives.
 

DeletedUser12

Guest
Jo det regner jeg da med Seekhunt gør men det er sommer og han har ferie og vil med større sandsynlighed ligge mærke til noget i hans indboks end imellem 150 forumindlæg. Personligt tror jeg ikke jeg ville læse alt igennem efter 3 ugers ferie med det antal poster der skrives herinde hver dag.
 

DeletedUser

Guest
Næh, det ville jeg heller ikke gøre medminde et emne er skrevet så det bedre beskriver hvad en tråd drejer sig om, og at det kunne være interessant at kikke i tråden.
Ok, jeg er ikke guideskriver, men hvis jeg var, og var fraværende et stykke tid, ville jeg da søge på ordet "guide" f.eks. ved tilbagekomsten.
Det mindsker antallet af indlæg at læse.
 

DeletedUser66

Guest
Nogen elsker bare at skrive i forum og vil have det sidste ord. :D
 
Top