Fodbold turnering 2019

DeletedUser1270

Guest
Har lagt mærke til at man hver dag ved midnat tid ville få 120 fodbolde at kunne bruge i spillet, men hvorfor er det udeladt den sidste aften fodbold eventen kører ??
 

DeletedUser2122

Guest
Har lagt mærke til at man hver dag ved midnat tid ville få 120 fodbolde at kunne bruge i spillet, men hvorfor er det udeladt den sidste aften fodbold eventen kører ??
Hej Thy73.

Det er en beslutning taget af spiludviklerne under designet af dette event.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser1270

Guest
Hvis man tager det hele med i betragtning, hvordan vil man kunne spille spillet og fuldføre disse events (om man må) uden at skulle bruge kontanter for at købe diamanter og derved få de ekstra muligheder til fuldførsel af opgaver/events ?
Jeg synes det er noget diskriminerende og banebrydende at man vil "tvinge" spillere til at skulle investere penge i spillet for at kunne "være med" til noget som egentlig burde være gratis !!
Men hvad siger folk her i forummet ??
 

DeletedUser2982

Guest
jeg sluttede 7 yards over kravet for bronze og jeg fik en kolossus lvl 10 uden diamanter.. jeg klarede alle 50 quests og har stortset også fået daglige 120 footballs hverdag
 

DeletedUser2914

Guest
Samme her - i den ene af to byer. Ingen diamanter, men fuldførte begivenheden og nåede akkurat med i bronze-ligaen, 8 over cuttet. I den anden by sad jeg fast meget længe i en opgave tidligt og nåede ikke i mål. Men det er vel ok at der ikke er garanti for at alting lykkes?

Generelt vil jeg sige, at jeg faktisk er blevet meget beroliget af de her begivenheder - jeg havde frygtet, som du siger, Thy73, at man ville være nødt til at betale rigtige penge for at kunne få præmierne, men det har været muligt både i Halloween, Vinter og nu denne at komme i mål uden. Meget fair, ros for det til firmaet.

Hvis man vil være med helt i toppen er det en anden sag. Jeg gætter på, at bronze er det længste man kan nå uden diamanter. Det har jeg ikke noget problem med, det er helt ok hvis folk vil bruge penge på lir.
 
Top