FoE fodbold turnering 2016

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
soccer16_logo_forum.png




Tiden er inde! Jeres nabolag vil atter igen være vært til en af de vigtigste turneringer i Forge of Empires. Denne store sportsbegivenhed starter den 9. juni. Dygtige fodboldspillere vil ankomme til jeres nabolag for at deltage i FoE' fodbold turneringen! Har I mod nok til at føre jeres byer til sejr i den spændende straffesparks konkurrence ? Hvilken strategi vælger I ? Vil i spiller på det sikre for at opnå en moderat success eller tage chancer for potentielle bedre belønninger ? Valget er jeres, Trænere!

Vær smarte med hvordan I bruger jeres skudforsøg og få så mange pokaler som I overhoved kan! Derefter så kan I handle dem til smukke begivenheds bygninger og andre præmier som I kan finde i begivenhedsvinduet som vil være aktiv indtil den 10 juli.


icon_quest_ball.png


Herunder kan I se en video hvor jeres Spildesignere fortæller jer mere om FoE fodboldturneringen!


icon_quest_ball.png


Begivenhedsvinduet og straffesparkskonkurrencen
Alle handlinger finder sted i begivenhedsvinduet som bliver præsenteret til jer af jeres favorit nar - Rinbin!
I deltager i en straffesparkskonkurrence og kan vælge forskellige måder at skyde på. Hver måde har sine fordele og ulemper. I kan vælge det sikre skud og vinde nogle få pokaler. Men I kan også tage chancen og prøve et af de andre skud og (måske) få mange flere pokaler! Det er helt op tiil jer:

soccer_window2.png


Det er værd at nævne at hver gang I brænder et skud, så forøges antallet af pokaler som kan vindes af den næste som klarer lige præcis det spark. Den første person der scorer tager alle pokalerne og puljen bliver startet forfra igen.
Glem heller ikke jeres fans! I kan bruge deres støtte til at øge sandsynligheden for at score (men det vil koste en lille smule pokaler at gøre det).

icon_quest_ball.png


Score mål
Hvis I er heldige nok og får snydt målmanden til at lave en fejl, vil I vinde alle pokaler der er opsamlet i puljen for den pågældende skudmulighed:

tricked.png
soccer_cupswon1.png
Goooooooooaaaaaaaaaaaaal!!!og du får 80 pokaler!


icon_quest_ball.png


At få gevinster
Der er 3 forskellige gevinster som I kan få i FoE's fodboldturnering:

1. Skiftende belønning
Denne præmie vil skifte hver 6. time så I kan få op til 4 forskellige præmier hver dag. Det vil være forskellige bygninger, Observatorie tegninger, mønt,forsyninger, medaljer og forge points pakker.
2. Guld Kisten
Indholdet af kisten vil være det samme i hele begivenhedens løbetid. Modsat de skiftende belønninger kan I dog ikke være sikker på hvad I vinder da kisten repræsentere en tilfældig chance for at få en af belønningerne fra den. Sæt musen over kisten og se hvad I kan få.
3. Top Scorer belønning
Dette er belønningen som I kan vinde hvis I er den bedste træner i jeres nabolag. Hvis I tilfældigvis har vundet det højeste antal pokaler med et ENKELT skud når timeren går i 0, vinder I den. Den er meget mere end en pokal men et symbol på hæder og ære

og husk blandt de belønninger som I kan få er der 4 helt nye fodbold tema belønninger. Hvis I får dem alle kan I bygge et flot lille stadium!

soccer_buildings.png


icon_quest_ball.png
 

DeletedUser1400

Guest
Træls, når man har skydt på mål og man så trykker ok, at man kommer til at ramme de 3 felter bagved, så i dag har jeg brugt alle pokaler på 1 tilfældig byggeplan og byggeplan til obs uden at jeg ville det
Mega irriterende efter min mening
 

DeletedUser1270

Guest
Synes lige jeg ville høre efter, hvad der sker med denne event.
Der var opslået at eventen ville slutte d. 10/7, men hvad med de pokaler man så kunne bruge ?? Synes før at have oplevet at i sådanne events havde man 1-2 dage efter, hvor man kunne gøre brug af gevinster (som kunne indløses til brug i spillet).
Nu havde jeg samlet godt sammen for at kunne købe noget brugbart til min by, for blot at finde ud af at de sidste 2 belønninger man kunne vælge ..... havde jeg intet at bruge til.
Synes da kun det ku være rimeligt at have belønningerne kørende en dag eller 2 ekstra, når de nu skulle være fremme i så mange timer ad gangen.

Jeg synes at være noget skuffet over denne event og dens afslutning !!! :( :confused: :(
 
Top