FoE på bærebar - Flash player version ?

DeletedUser1270

Guest
Har fornyeligt genskabt den bærebar computer, som jeg før altid spillede FoE på, men efter det og når jeg vil på FoE, skriver den "For at få vist denne side skal du sikre, at Adobe Flash Player version 11.5 eller højere er installeret"
Jeg kører med Win 8 og ie 10 og nyeste Flash player og Java v.8 Upd. 25
Tilføjelsesprogrammer: Shockwave Flash Object - Er aktiveret i både 32 og 64 bit
Sikkerhed: ActiveX filtering - Er ikke markeret

Hvad mangler jeg at gøre for at kunne få spillet til at virke igen ?
 

DeletedUser66

Guest
Brug Chrome (der er indbygget flash) eller hent ie 11. det er vel win 8,1 du har?
Der er foreskel på adope flash til chrome og ie
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1270

Guest
Jeg kører med win 8.0 og vil gerne beholde ie som browser.
Der må da være et eller andet der kan gøres for at få spillet til at køre igen. Og når der nu skrives at den mangler >Adobe Flash Player version 11.5 eller højere<
og det vist i dag hedder version 15 .....
Nogen hjælp ?
 

DeletedUser12

Guest
Det jeg ikke forstår er at den siger flash mangler. Det gør den forhåbentlig kun hvis du har installeret den forkerte version af flash. Altså den version der virker til vidst alle andre browsere end internet explorer. Så har du tjekket at det er den rigtige der understøtter IE som du har installeret?
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Prøv at tjek om du har mere end en flash version installeret. Det kan genere IE som muligvis ser den "forkerte" version
 

pngnoxy

Medlem
Det jeg ikke forstår er at den siger flash mangler. Det gør den forhåbentlig kun hvis du har installeret den forkerte version af flash. Altså den version der virker til vidst alle andre browsere end internet explorer. Så har du tjekket at det er den rigtige der understøtter IE som du har installeret?

Den med påstået manglende flash har jeg altså også oplevet. Trykker jeg så F5, ja så mangler flash pludselig ikke mere og spillet indlæser fint... hmmm..
 

pngnoxy

Medlem
Og når man taler om solen, så skinner den jo... Fik netop den pågældende skærm - se vedhæftning. Og denne gang var løsningen så ikke F5, men derimod lukke alle IE-vinduer ned og starte op igen - så kører det igen som sædvanligt... Mystisk?
 

Vedhæftede filer

  • e.jpg
    e.jpg
    85,2 KB · Set af: 12
Og når man taler om solen, så skinner den jo... Fik netop den pågældende skærm - se vedhæftning. Og denne gang var løsningen så ikke F5, men derimod lukke alle IE-vinduer ned og starte op igen - så kører det igen som sædvanligt... Mystisk?
det skærmbillede ser jeg også rimelig tit, og så har FoE tabt, flashen, og så er jeg nødt til at lukke alle IE.vinduer også og så starte op igen.
(Glæder mig lidt at jeg ikke er den eneste, troede det bare var mig)
 
Top