Foe via Puffin på andriod mobil

Jeg har hentet Puffin browser på min mobil og starter FOE op fra den. Bliver automatisk sendt videre til appsen, så jeg ikke kan komme ind via hjemmesiden. Jeg har afinstalleret appsen på mobilen, men bliver så automatisk sendt til google play store. Det samme sker, hvis jeg prøver andre browsere. Hvordan får jeg den til at stoppe med automatisk viderestilling, så jeg kan starte fra hjemmesiden på mobilen og spille kvk?
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg har hentet Puffin browser på min mobil og starter FOE op fra den. Bliver automatisk sendt videre til appsen, så jeg ikke kan komme ind via hjemmesiden. Jeg har afinstalleret appsen på mobilen, men bliver så automatisk sendt til google play store. Det samme sker, hvis jeg prøver andre browsere. Hvordan får jeg den til at stoppe med automatisk viderestilling, så jeg kan starte fra hjemmesiden på mobilen og spille kvk?

Hej tigress the Great

I adresse linien skal du taste dk.forgeofempires.com så burde det virke .

Mvh.
Fugazi.
 
Hej Fugazi. Det gør det desværre ikke. Jeg bliver automatisk omstillet til google play og kan ikke se, hvordan jeg slår den automatiske viderestilling fra.
 

DeletedUser2122

Guest
Hej Fugazi. Det gør det desværre ikke. Jeg bliver automatisk omstillet til google play og kan ikke se, hvordan jeg slår den automatiske viderestilling fra.

Hej Tigress the Great.
Det er mit eneste bud . Virker for andre . og har ikke umiddelbar fået anden feedback fra mit bagland.
Måske andre spillere har oplevet lignende og har en løsning .
Mvh.
Fugazi.
 
Jeg havde håbet, at FOE havde en løsning på problemet, da det må være et eller andet på hjemmesiden der gør, at man automatisk bliver videresendt til google play. Jeg kender ingen der spiller via Puffin, så jeg ved ikke lige hvem jeg skal spørge ud over FOE support.
 

Lizif

Aktivt medlem
Jeg havde håbet, at FOE havde en løsning på problemet, da det må være et eller andet på hjemmesiden der gør, at man automatisk bliver videresendt til google play. Jeg kender ingen der spiller via Puffin, så jeg ved ikke lige hvem jeg skal spørge ud over FOE support.

Prøv google play store`s support, eller Puffin support.
 
Jeg bliver viderestillet til Google play store uanset hvad jeg skriver. Google svarer at jeg skal kontakte spiludbyder, da det formentlig er noget der er hægtet op på hjemmesiden.
Så frem og tilbage Og så er jeg lige langt.
Tænker at buskabet er, at jeg bare ikke skal spille kvk fra min mobil.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeg bruger selv puffin og begge de links som er skrevet her virker for mig, så det må være noget på din enhed
 

skoven.

Medlem
Jeg bliver viderestillet til Google play store uanset hvad jeg skriver. Google svarer at jeg skal kontakte spiludbyder, da det formentlig er noget der er hægtet op på hjemmesiden.
Så frem og tilbage Og så er jeg lige langt.
Tænker at buskabet er, at jeg bare ikke skal spille kvk fra min mobil.


kun dk0.forgeofempires.com ikke html// har lige testet virker her

Måske slette app mens du lige får puffin igang
 
Jeg er helt klar over, at det er min enhed i kombination med FOE der har et problem. Jeg leder efter en der ved HVAD problemet er og hvordan det kan løses.
 

DeletedUser2357

Guest
Du skal bare vælge "vis computerversion" :) men du fandt en anden løsning
 
Top