Forge Point

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej Tridian.

Oppe i midten af dit spil, har du en bar og tæller som viser hvor mange forge point du har lige nu.
Er det den du søger efter ? Ellers forstår jeg ikke helt dit spørgsmål.
 

DeletedUser3325

Guest
Med mindre det er mobil versionen, for der er der ingen
 

tridian

Medlem
nu er de jo ikke lovligt med add on til spillet, :cool:
men med add on kan man få den tæller der viser lager af FP - så det kunne være muligt
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Ah okay. Ja undskyld men når du/man kommer med et forslag er det vigtigt at lave det så præcist som muligt, så både andre spillere kan snakke med om forslaget, men selvfølgelig også os i supporten, så vi kan forstå hvad vi skal bringe videre.

Men et forslag om at se en oversigt over hvor mange point man nu har på lager.

Om noget når du klikker på + tegnet til højre i baren, viser den dig i 2. række hvor mange du har af hver slags pakke. Men rigtig nok skal man da selv tælle sammen så for de totale antal. Så jo, godt forslag :)
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Hvis du vil se det hurtigt så gå ind i et hvilket som helst SB så kan du se dit samlede antal på lageret for oven, det er hurtigt og regner dit samlede lager af FP ud og kan ses på både PC og App
 

tridian

Medlem
jo det ved jeg godt - men vi kan se mønter, forsyninger og medaljer - hvorfor ikke FP tænker jeg
 

DeletedUser3325

Guest
Jeg sender den videre i systemet, da det er en god ide
 

Therkildsen

Medlem
Jeg ved at man i foehelper kan se det. Der faktisk også en menu så man kan se hvad man ville have af fp når ens investerede fp kommer tilbage igen. Det ville også være lækkert med sådan en visning pr standard
 
Top