Forkert sortering i Storslåede Bygninger

DeletedUser809

Guest
Dette er måske ikke verdens største fejl, men ikke desto mindre en, der er ved at irritere mig.

Tidsaldrene er inddelt således:
Bronzealder, Jernalder, Tidlig middelalder, Højmiddelalder, Senmiddelalder, Kolonitid, Industritid, Den progressive æra, Moderne æra.

Men når du kigger på dine storslåede bygninger, i dit lager, går sorteringen således:
Bronzealder, Tidlig middelalder, højmiddelalder, industritid, jernalder, senmiddelalder. (Skal ikke kunne sige, om de sidste tider sorteres mærkeligt også, da jeg ingen BP har dertil.).

Der er gået noget galt med sortering, for det kan da umuligt være meningen, at det skal være på den måde.
 

DeletedUser12

Guest
Så vidt jeg har lagt mærke til ligger de efter hvornår du finder første tegning.
 

DeletedUser809

Guest
Det er da i og for sig ulogisk.

I stedet for at sortere dem i tidsaldre, skal man nu frem og tilbag, ind og ud, hvis man ikke lige ved, hvilke bygninger, der tilhører hvilke tidsaldre.
 

DeletedUser655

Guest
De er så vidt jeg kan se, sorteret efter alder sorteret alfabetisk med deres engelske navne.

Bronze - Colonial
Early middle - High middle

Industrial - Iron
Late middle - Modern

Progressive


skolehaven, det er ikke korrekt - eftersom Space Needle optræder før Alcatraz og Frontenac.
 

DeletedUser809

Guest
Ja, så det er altså ikke en korrekt eller smart sortering der er her.
Det ville være meget smartere at sortere efter tidsalder.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Er tidsalder den foretrukne sortering eller er der andre sorteringer som ville være interessante eller bedre ?
 

pngnoxy

Medlem
Jeg synes der er andre problemer i spillet som er meget mere presserende.... Men hvis man endelig skal tage stilling, så synes jeg sortering af SB efter tidsalder ville være det mest logiske.
God weekend til alle.
 

DeletedUser

Guest
Er tidsalder den foretrukne sortering eller er der andre sorteringer som ville være interessante eller bedre ?

Sortering efter tidsalder (evt. med mulighed for at have de nyeste tidsaldre forrest) og kan man evt. vælge at få de allerede opførte bygninger sat bagerst, så vil det være rigtigt godt. :)


(der manglede lige et ord)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser809

Guest
+1 til Beast forslag!
Og selvom der er andre ting, der presser mere på, så er denne ændring ikke en, der vil tage meget lang tid at rette.
 

DeletedUser571

Guest
Efter tidsalder, men delt op i først ikke byggede og derefter allerede byggede.
 
Top