Forskel på spilhastighed i ks ved skift mellem servere trods annonceret øget hastighed.

ditto6000

Aktivt medlem
Spiller aktivt på A og B og på A er spilhastigheden øget i ks som annonceret og køre bare der ud af som lovet men på B er det såååå laaaangsomt og er mere slow end før den nye øgede hastighed blev lovet.. Forstår ikke der skal være den forskel når jeg skifter mellem verdnerne ..
Hvad sker der?

Ladyhawk

Moderator
Team medlemmer
Så vidt jeg husker var det kun fjernelse af pop up og ændring af kamp menuen der skulle give hurtigere kampe.
Jeg ved ikke om B er mere aktiv i KS end A og det kan være grunden til mere lag.

Der er helt sikkert stadigvæk nogle problemer. Undgå at have for mange ting åbne i browseren på PC og refresh spillet før du skal kæmpe.

ditto6000

Aktivt medlem
Spiller tablet og da det er samme set up på begge server kan det vel ikke skyldes den .. Har intet andet åbent når jeg skifter mellem de to servere og er vel ikke grunden da A hvor der er både ræs og mange kampe samtidig køre fortrinligt og B meget sjældent er oppe på samme hastighed.

Kæmper på forskellige tider af døgnet på begge serverr og aldrig har jeg oplevet A har været langsomt som B.

Nu er det jo svært at vide hvornår alle andre spiller ks da jeg kun kan se eget kort og da det i denne runde var platin uden den store tralhed på samme tid var det fortsat trist men er nu ens uanset om det er platin elle diam gruppe og da sammensætningen af klaner og ks er ca samme på A og B skulle man vel kunnd forvente nogenlunde ens hastighed..

Har geninstslleret spillet adskellige gange og har ingen effekt..

Du skriver "Kamp menuen" ..Forklar venligst hvordan den skal være for det er mest optimalt for hastigheden.
Mvh D

Ladyhawk

Moderator
Team medlemmer
Kamp menuen, det er måske mest på PC den gør en forskel, da man skal flytte musen mindre.
Jeg kan ikke se andre opdateringer, hvor de lover bedre hastigheder. Vi har ikke fået en forklaring fra udviklerne om, hvorfor spillet er så langsomt specielt i KS.
Jeg ved det er fejlmeldt

ditto6000

Aktivt medlem
Oki. .. Tak. Håber det løses Spiller tablet og kan ikke genkende en kamp menu hvor den skulle være.. ;)

Ladyhawk

Moderator
Team medlemmer
Jeg mener sammenhængene mellem de menuer der kommer, når du trykker på en sektor og vælger at kæmpe, skifte enheder m.m.

Ladyhawk

Moderator
Team medlemmer
Har du slået animation fra både på A og B, ellers kan det måske påvirke hastigheden.

ditto6000

Aktivt medlem
Ja det er ssmme opsætning uden animation og meget andet ellers kunne det være en årsag..
Opsætningrrne på A og B er helt ens og på A ef der fuld fart på hvor jeg selv sætter hastigheden alt efter hvor hurtigt jeg kan trykke og på B er det spillet der sætter hastigheden da den er langsommere.og jeg ved hvert slag skal vente på skærmbilledet er klar..Totalt en dræber..

Ladyhawk

Moderator
Team medlemmer
Ved ikke hvad problemet kan være. Du kan prøve at lave en Support ticket, så kan vi se om vi kan få et svar fra udviklerne men jeg lover ikke noget.

ditto6000

Aktivt medlem
Måske jeg har misforstået meningen med en "Fejl og problemer" tråd. ;) . Gik vist ikke ud fra der samtidig skulle oprettes en tricket for at få det videre og havde nok håbet at andre som beskriver samme problem havde tilføjet et skriv.. :)

Vil få formuleret et skriv

Ladyhawk

Moderator
Team medlemmer
Vi må ikke kikke i din log m.m. uden en ticket. Og ja, med kun en med problemet, er det svært.

Det har nu været en kendsgerning længe, at på B serveren opleves der konstant lag, særligt på spidsbelastningstidspunkter - åbning af KS og KI. Det er en regulær katastrofe så skidt som det kører lige nu.
Vi må ikke kikke i din log m.m. uden en ticket. Og ja, med kun en med problemet, er det svært.

Belus

Community Manager
Team medlemmer
Som en lille opdatering på denne debat, kan jeg oplyse at der er sat en undersøgelse i gang på verdensplan da andre markeder har samme problem.
En løsning på dette er ikke noget der sker over natten, men jeg håber I alle bakker op om, at vi får løst dette, på en god og konstruktiv måde.
Vi modtager gerne jeres beskrivelser af hvad der sker når disse lags opstår, og hvad det har af indvirkning på jeres spil.
Er det sagligt og realistisk skal jeg med største glæde sørge for, at få jeres udmeldinger med.

Snakken om tickets er helt rigtig, vi må naturligvis ikke uopfordret kigge i jeres byer, dette skal være ledsaget af en ticket (ID).
En del af jer har allerede skrevet til os om dette, og de tickets er taget med.

Jeg takker for jeres forståelse :)

tridian

Medlem
der er mange med problemet - holdningen er at det kan ikke betale sig at skrive for der sker alligevel ikke noget . Problemet er størst hos PC spillere i vores klan