forskellig opløsning/skærm format i 2 verdener?

DeletedUser2608

Guest
Halløj.

Jeg har på et tidspunkt siddet og rodet med opløsningen i spillet og nu har jeg forskellig opløsning i de 2 spil jeg har kørende.
Og nej, zoom er ikke problemet :-D :-D :-D
Jeg spiller i Chrome og problemet er der hver eneste gang jeg starter spillet op.
Det er så galt at i det eneste kan jeg kun se halvdelen af min by når jeg har zoomet helt ud.
Det kan også være jeg har rodet med Chrome, men så tænker jeg at det ville være hvert eneste vindue jeg havde ændret.
nogen gode ideer???
 

DeletedUser2122

Guest
Halløj.

Jeg har på et tidspunkt siddet og rodet med opløsningen i spillet og nu har jeg forskellig opløsning i de 2 spil jeg har kørende.
Og nej, zoom er ikke problemet :-D :-D :-D
Jeg spiller i Chrome og problemet er der hver eneste gang jeg starter spillet op.
Det er så galt at i det eneste kan jeg kun se halvdelen af min by når jeg har zoomet helt ud.
Det kan også være jeg har rodet med Chrome, men så tænker jeg at det ville være hvert eneste vindue jeg havde ændret.
nogen gode ideer???

Hej Ronni den mægtige

Prøv at oprette det som en sag for support. De kan måske give et svar på hvor det er gået galt .

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2608

Guest
Supporten kunne hjælpe, tak for det.

problemet var Zoom funktionen i selve Chrome, den kan åbenbart godt huske zoom niveau i hvert enkelt vindue.
 
Top