[Forslag] KvK Loggen

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser655

Guest
Hej,

jeg synes det kunne være ret så praktisk, hvis man i begivenhedsloggen kunne se hvem der udfører de forskellige handlinger.
F.eks.

Forsvarshær placeret af Zunny
eller noget i den stil - det vil give et langt bedre overblik over hvem der reelt bidrager med hvad :)

Hov, kom lige i tanke om en ting mere til loggen.

Et klokkeslet for hvornår det er sket ville også være rart :)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser256

Guest
Det kan jeg kun give dig ret i, så har man mulighed for at presse lidt på overfor den i klanen der kører på frihjul, men får fordelene af det store arbejde nogle få lægger i !!
 

DeletedUser

Guest
Dette er allerede blevet foreslået af et andet marked, så jeg melder at vi også ønsker det. :)
 

DeletedUser

Guest
Kunne rigtigt godt tænke mig at høre om I har fået en tilbagemelding på om forslaget med navn og tidspunkt på handlinger i loggen er noget der vil blive implementeret i spillet og i så fald hvornår vi kan forvente at dette sker? Vi er nogle der virkeligt savner det ...
 

DeletedUser

Guest
Jeg ved at det er noget som vil blive implementeret i spillet, men jeg kan ikke sige præcis hvornår. Forhåbentligt sker det med næste opdatering.
 

DeletedUser1592

Guest
Med en forholdsvis nystartet klan , som har prøvet at inddrage en masse nye spillere og forsøger at lege lidt med ude i KvK, må jeg sige det er eddermame svært - for det første at få foden indenfor uden de store naboer fjerner ens belejring med det samme. Svært at lave IAP der holder , hvem er venner hvem er fjender. det kræver virkelig god diplomati at få lov til at tage en sektor uden at blive vippet ud med det samme. Der burde være andre regler (f.eks. 1 uge hvor nye belejringer fredes).
Så har vi fået en del spillere med der kører på fripas , de kan hverken chatte eller læse/svare beskedder, da de kun spiller på I-phone eller I-pad. Ser kun deres aktivitet når de handler og MO-Poer. Umuligt at kommunikere med dem og det er ret frustrerende, da dette spil er baseret på teamwork. De aner ikke hvem vi har IAP med , deltager ikke i KvK eller smider varer i klanens skatkammer.:s
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top