Forslag vedr. lægehus og markedsplads.

DeletedUser122

Guest
Jeg tænkte om det var muligt at tilføje disse bygninger ekstra egenskaber : Lægehuset kunne evt hele ens tropper 50% hurtigere for hvert lægehus og markedspladsen kunne øge produktionen af guldmønter med eksempelvis 10 % pr. markedsplads. Til gengæld kunne man så sænke glædeværdien lidt. Er det muligt at lave den slags ændringer ?
 

DeletedUser

Guest
For at hele tropper, må det vel være i et militærhospital. har du set om du kan forske sådant et, ellers kan du jo foreslå det. Måske kommer det i kolonitiden.
 

DeletedUser80

Guest
Kære gruntsaver i middelalderen var det munke som var læger.... og klostrene indførte faget medicin til deres uddannelser....
Da der er en kirke kan den jo bruges som hospital evt :) ellers er der en læge bygning under kulturelle bygninger :)
 

DeletedUser

Guest
Et militærhospital i middelaldren kan da sagtens bestå af telte/hytter i forbindelse med hærens lejr og at sårede soldater blev tilset af egne læger.
 

DeletedUser12

Guest
Til min viden blev de første rigtige militærhospitaler først set i den amerikanske borgerkrig. Ud fra at spillet baserer sig på bygninger med historisk tilknytning til den tidsalder du er i så ser jeg det ikke som noget der bliver indført lige med det samme. skal man følge historiske fakta, så var læger kun noget højt stående officerer, landes ledere og andre rige mennesker havde adgang til ret langt op i tiden. alle andre måtte forlade sig på mindre kyndige hænder, hvis og såfremt de kunne komme frem ved egen eller venners hjælp. Dette til blandt andet klostre, når vi snakker middelalder generelt.
 

DeletedUser122

Guest
Det er meget fint alt sammen - Jeg synes bare ikke at I tager stilling til substansen i mit forslag : Er det en god idé at tilføje de nævnte funktioner til de nævnte bygninger ?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg tænkte om det var muligt at tilføje disse bygninger ekstra egenskaber : Lægehuset kunne evt hele ens tropper 50% hurtigere for hvert lægehus og markedspladsen kunne øge produktionen af guldmønter med eksempelvis 10 % pr. markedsplads. Til gengæld kunne man så sænke glædeværdien lidt. Er det muligt at lave den slags ændringer ?

Du kan fordoble møntproduktionen ved at bruge diamanter (raketten der dukker op en gang imellem)
Du kan hele soldater til 100% ved at bruge diamanter lige efter et slag. (Du kan vist genoplive en soldat med 45 diamanter?)

Jeg tror ikke InnoGame ønsker at miste disse indtægter ved at indføre dine forslag.
 

DeletedUser122

Guest
Du kan fordoble møntproduktionen ved at bruge diamanter (raketten der dukker op en gang imellem)
Du kan hele soldater til 100% ved at bruge diamanter lige efter et slag. (Du kan vist genoplive en soldat med 45 diamanter?)

Jeg tror ikke InnoGame ønsker at miste disse indtægter ved at indføre dine forslag.

Ja, men som du beskriver det vil dem, der bruger diamanter stadig have en større fordel fremfor de fordele bygningerne giver. Vi må heller ikke glemme alle de andre fordele diamanter giver. Der er rigtig mange :)
 
Top