Forsvundne Diamanter ?

DeletedUser294

Guest
Nogle der kender dette :

Har lige logget på og mine diamanter står i 0 WTF ???

er der flere der mangler deres ?

Kan heller ikke logge på support !
 

DeletedUser

Guest
ja kender det godt , er selv lige logget ind og mine diamanter er også væk :confused: og så er der et gult ! der blinker kort.. men der står bare 0 :(
 

DeletedUser

Guest
manglende diamanter

tænker at dette må være en bug, da jeg og min. 1 anden ikke længere har vores diamanter, som vi har samlet inde i spillet.

og man kan heller ikke rigtig åbne det link der giver info omkring køb diamanter.
 

DeletedUser952

Guest
tror de er ved at opdater et eller andet ved betalings systemet der gør at vi ikke kan se eller bruge vores diamenter.
men de dukker normalt op igen efter et par timer.
og tror også support er brudt sammen p.g.a alle de meddelser fra alle de folk som ikke kan se deres diamenter og ikke kan spille uden :)
 

DeletedUser1158

Guest
Ja desværre :( Har lige skrevet til administrator og bedt om at de levere tilbage hvad de har stjålet
 

DeletedUser1169

Guest
tænker at dette må være en bug, da jeg og min. 1 anden ikke længere har vores diamanter, som vi har samlet inde i spillet.

og man kan heller ikke rigtig åbne det link der giver info omkring køb diamanter.

Har samme problem, har mistet ca 780 diamanter i løbet af i dag.

//TF
 

DeletedUser

Guest
Vi oplevede serverproblemer på alle markeder, men de bliver kigget på allerede af vores teknikere. Diamanterne er ikke forsvundet, og vil naturligvis blive vist igen når fejlen bliver rettet. Vi beklager ulejligheden og beder om jeres tålmodighed.
 

DeletedUser543

Guest
tænker at dette må være en bug, da jeg og min. 1 anden ikke længere har vores diamanter, som vi har samlet inde i spillet.

og man kan heller ikke rigtig åbne det link der giver info omkring køb diamanter.

" da jeg og min 1 anden " hvad betyder dette ? har du 2 kontoer ?
 

DeletedUser655

Guest
Gætter på han mener mindst en anden person. Bemærk punktummet :)
 
Top