Forsyninger - megamangel ARGH!

LasseSBK

Nyt medlem
Jeg har spillet i et par måneder. Er kommet til højmiddelalder. Jeg synes, at det er eeeennnooormt langsommeligt at få forsyninger. Jeg har 8 bygninger, som producerer. Jeg køber ikke krystaller.
Når jeg producerer, producerer jeg enten til 8 timer eller 1 dag. Men det batter ikke meget, hvis en ridder koster omk. 25.000 at låse op.

Er det bare sådan for dem som ikke vil bruge penge på spillet, eller er der en smartere måde?
 

Hyrde

Aktivt medlem
Man kan finde forsyninger rundt omkring i byen i hændelser
Man får forsyninger for at løse opgave - nogle gange
Man kan få forsyninger i Klan Ekspeditionen
Man skal kigge lidt på hvilke produktionsbygninger man sætter - de producerer ikke alle lige meget
Man kan bygge Fyrtårnet i Alexandria, som giver en boost til forsyningsindsamling et vist antal gange
Men som med alting i spillet, jo mere aktivitet, jo hurtigere går tingene, korte produktioner er mere effektive mængdemæssigt end lange
Prøv at deltage i events, de kan give dig gode ting også fx bygninger der laver en vis mængde forsyninger i døgnet
 

Jimse

Aktivt medlem
Visse særlige bygninger giver også procenter til produktionsbygningerne, se i WIKI
Det nye slotsspil giver også boost til produktionsbygninger,
Det er boostbygningerne som giver mest i længden
 

ditto6000

Aktivt medlem
Jeg har spillet i et par måneder. Er kommet til højmiddelalder. Jeg synes, at det er eeeennnooormt langsommeligt at få forsyninger. Jeg har 8 bygninger, som producerer. Jeg køber ikke krystaller.
Når jeg producerer, producerer jeg enten til 8 timer eller 1 dag. Men det batter ikke meget, hvis en ridder koster omk. 25.000 at låse op.

Er det bare sådan for dem som ikke vil bruge penge på spillet, eller er der en smartere måde?

Har kigget på din by og sendt lidt forklaring til dig ang beregning og hvad du evt kan forbedre af hensyn til flere forsyninger..
Held og lykke med det:)
 
Top