Forsyninger

Jeg synes der mangler noget, vi kan bruge vores mange forsyninger på, når vi er store spillere.

Jeg har 440 millioner forsyninger. Dem har jeg haft i over 3 år. Jeg kan aldrig nogen sinde bruge dem på at bygge nye bygninger.

Forslag: Der kommer uundværlige muligheder for at bruge mange forsyninger, til de store spillere.
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg synes der mangler noget, vi kan bruge vores mange forsyninger på, når vi er store spillere.

Jeg har 440 millioner forsyninger. Dem har jeg haft i over 3 år. Jeg kan aldrig nogen sinde bruge dem på at bygge nye bygninger.

Forslag: Der kommer uundværlige muligheder for at bruge mange forsyninger, til de store spillere.

Hej Den skønne Helene.

Byoptimering og opsætning af et mindre antal forsyningbygninger vil løse det problem samt frigøre plads til andre bygninger som allerede er en del af spillet. I takt med at man stiger i tidsaldre, koster det så også efterhånden en del forsyninger at forske .

Uundværlige fordele for store spillere tænker jeg allerede der er, i kraft af flere udvidelser jo flere tidsaldre man får forsket.

Sender dog dine tanker videre til spiludviklerne.

mvh.
Fugazi.
 
Fugazi, kig i min by. Jeg har hverken varebygninger, eller huse eller glædesbygninger. Jeg har ikke brug for det. Jeg har over 66.000 glæde. Jeg har så mere end rigeligt til at forske de tidsaldre der måtte komme.

Nu med Himeji og Frøbanken, så er det mange flere forsyninger, jeg får, hver dag oven i min næsten halve millard forsyninger.

Jeg vil da gerne kunne bruge dem til noget. Det kan jeg ikke.

Jeg kan ikke optimere min by mere end den er nu. Alt er gjort!
 
Senest redigeret:
Iøvrigt forstår jeg slet ikke dine svar.

"Byoptimering og opsætning af et mindre antal forsyningbygninger vil løse det problem samt frigøre plads til andre bygninger som allerede er en del af spillet. I takt med at man stiger i tidsaldre, koster det så også efterhånden en del forsyninger at forske ."

Jeg skal vel ikke smide forsyningsbygninger op i min by, når jeg har en halv millard forsyninger nu, og det netop er et problem, at der ikke er noget at bruge dem til. Forsyningsbygninger vil jo bare give flere forsyninger. Hvordan kan forsyningsbygninger frigive plads til andre bygninger?

Jeg er i VT, og har forsket ALT!!! Jeg kan dårligt se det på mine forsyninger, at jeg har forsket. Det koster måske 20 millioner forsyninger at forske, men i forhold til halv millard, så er det et greb i lommen.

"Uundværlige fordele for store spillere tænker jeg allerede der er, i kraft af flere udvidelser jo flere tidsaldre man får forsket."

Hvordan kan flere udvidelser gøre, at jeg får brugt mine mange forsyninger?

Det her handler udelukkende om store spillere, som ikke kan gøre brug af de forsyninger, de har optjent. Der er ikke noget, vi kan bruge dem til!
 

DeletedUser2122

Guest
Iøvrigt forstår jeg slet ikke dine svar.

"Byoptimering og opsætning af et mindre antal forsyningbygninger vil løse det problem samt frigøre plads til andre bygninger som allerede er en del af spillet. I takt med at man stiger i tidsaldre, koster det så også efterhånden en del forsyninger at forske ."

Jeg skal vel ikke smide forsyningsbygninger op i min by, når jeg har en halv millard forsyninger nu, og det netop er et problem, at der ikke er noget at bruge dem til. Forsyningsbygninger vil jo bare give flere forsyninger. Hvordan kan forsyningsbygninger frigive plads til andre bygninger?

Jeg er i VT, og har forsket ALT!!! Jeg kan dårligt se det på mine forsyninger, at jeg har forsket. Det koster måske 20 millioner forsyninger at forske, men i forhold til halv millard, så er det et greb i lommen.

"Uundværlige fordele for store spillere tænker jeg allerede der er, i kraft af flere udvidelser jo flere tidsaldre man får forsket."

Hvordan kan flere udvidelser gøre, at jeg får brugt mine mange forsyninger?

Det her handler udelukkende om store spillere, som ikke kan gøre brug af de forsyninger, de har optjent. Der er ikke noget, vi kan bruge dem til!

Hej den skønne Helene.

Udvidelser vil give mere plads til f.eks at sætte terrasselandbrug eller andre ikke forsyningsgivende bygninger op.
VF 3 kostede alene 95 mill forsyninger. Så er VF1 og VF2 ikke medregnet.

Hvis du læser hele mit første svar, vil du også der have set at dine tanker ville blive videresendt.

Mvh.
Fugazi.
 
Tak fordi min ide bliver videresendt.

95 millioner, er et greb i lommen for mig og andre store spillere.. det spiller ingen rolle, når man har ½ millard forsyninger ;)
 

DeletedUser2914

Guest
Spændende for en lille spiller som mig, der troede at jeg var ved at blive i det mindste lidt stor (jeg har da kemiske fabrikker i min by, det er da stort... Eller ikke). Jeg troede det var mønter man blev træt af og som ikke kunne bruges til noget, men det kommer åbenbart til at ændre sig. Hmmm.

Men er det ikke spiludvikleres evige problem - endgame, hvad tilbyder man spillere der har gennemført alt? Og hvordan sikrer man, at endgamerne holder sig på tæerne?

En "løsning" på dit problem kunne måske være, at forsyninger "rådner" og forsvinder, når de ligger for længe. Eller at der var bygninger, som forsvandt, hvis ikke de konstant blev vedligeholdt med mønter og forsyninger, måske endda i stadig stigende mængder. Men uhh, det ville give små spillere som mig sved på panden, så måske skulle det kun være bygninger i fremtiderne...
 

DeletedUser2357

Guest
Man kunne jo også få en sb der ikke hæves med fp men med forsyninger eller evt medaljer ? Det var da en idé :)
 
Top