FP-pakker, brugen af

Status
Ikke åben for yderligere svar.
Er det bare mig, eller er det ikke vanskeligt at bruge FP-pakker, både til forskning og til at støtte Særlig Bygninger
.
Det burde være muligt at kunne hente og åbne FP-pakker når man er både i forskning samt inde på Særlige Bygninger (både egne og støttede) det er jo muligt at købe FP for mønter når man er inde og besøge andres byer, men skal man bruge FP-pakker skal vi :
- tilbage til egen by
- ind i lageret
- aktivere FP-pakker
- herefter tilbage til den by hvor den Særlige Bygning er som skal støttes
- vælge den Særlige Bygning
- aflevere FP
og skal der støttes mere end 10 FP, starter man forfra, det er da tungt
 

DeletedUser

Guest
Nej vakini, det er ikke kun dig..!!
- har haft den samme tanke, at det er lidt for omstændigt ;)
 

DeletedUser

Guest
har også haft det problem.
det kunne være rart med f.eks. en knap direkte til lageret fra forsknig og storslåede bygninger
 

DeletedUser2561

Guest
Nu hvor der er den nævnte funktion i forhold til storslået bygninger, kan den ikke også tilføjes forskningstræet således, at man ikke manuelt skal aktivere sine FP-pakker for at oplåse næste teknologi?
 

DeletedUser2122

Guest
Nu hvor der er den nævnte funktion i forhold til storslået bygninger, kan den ikke også tilføjes forskningstræet således, at man ikke manuelt skal aktivere sine FP-pakker for at oplåse næste teknologi?

Hejsa RedScot.

Jeg sender dit forslag videre til spiludviklerne.
Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser1111

Guest
Forslag til brug af FP pakker i Storslået bygninger:
Når man skal lægge 2000-3000 FP - så skal man trykke 200-300 gange på musen, fordi der kun kan lægges 10 FP af gangen.
Lav dog en knap der lægger 100 FP af gangen, (eller en knap hvor man bare taster det ind man vil lægge) jeg er ved at være pænt træt af at trykke så mange gange hver dag man hjælper folk i deres storslået bygninger......
PS: tag lige og gør noget ved det MO/PO een knap og alt er MO/PO er ved at være træt af 1000 klik hver dag...........
Kom nu INNO hjælp os der er mod løse over ALLE de klik..............
 

DeletedUser2122

Guest
Forslag til brug af FP pakker i Storslået bygninger:
Når man skal lægge 2000-3000 FP - så skal man trykke 200-300 gange på musen, fordi der kun kan lægges 10 FP af gangen.
Lav dog en knap der lægger 100 FP af gangen, (eller en knap hvor man bare taster det ind man vil lægge) jeg er ved at være pænt træt af at trykke så mange gange hver dag man hjælper folk i deres storslået bygninger......
PS: tag lige og gør noget ved det MO/PO een knap og alt er MO/PO er ved at være træt af 1000 klik hver dag...........
Kom nu INNO hjælp os der er mod løse over ALLE de klik..............

Hej Pederlarsendk

Dit forslag omkring fp er hos spiludviklere. Flere moddeller er blevet afprøvet, For nuværende er det layout der kører det sikreste med færrest fejlklik af spillere.

MO/PO knap der tager alt på en gang vil ikke blive indført. En del af spillets grundstamme er jo netop at interagere med andre spillere.

Mvh.
Fugazi.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top