Freja's Ø

FrejaSP

Aktivt medlem
Hej Alle

Jeg prøver at opbygge en global ferie / otium klan for trætte krigere der styrke til at hjælpe med at bygge et fundament for et godt SK og en fungerende 90% tråd. Ingen krav til KS og KE men KE4 skal kunne åbnes.

Har du brug for at tage den lidt med ro, måske RL tager mere tid men du er på næsten hver dag?
Har du opnået en del styrke i spillet? (Her tænker jeg du plejer at være i stærke klaner?)
Ønsker du frihed under ansvar? (Alle bliver Lederer med frihed til at åbne KE og bygge i KS)
Ønsker du adgang til KE4 uden krav? (du behøver ikke at deltage men KE4 skal kunne åbnes)
Ønsker du adgang til KS uden krav? (Du har Arken med mere så vi har lidt frihed til at bygge men behøver ikke at deltage)
Ønsker du adgang til bytte tråde? (Vi vil have lidt bytte tråde så di kan komme af med FP)
Ønsker du adgang til en 90% tråd? (Her forventer vi at din arken er tæt på level 80 og at du hjælper med at tage pladser, når du kan)
Ønsker du fair handels regler? (Unfair handler efter aftale må ikke hænge)
Du slipper for at oprette din egen midlertidige ferie klan
Ønsker du hygge på Freja's globale Ferie Ø :cool:
Drop ind og ud som du har lyst når du har behov for ferie

Så skriv til mig og hjælp mig starte dette lille paradis for trætte krigere, send mig en invitation, og jeg lægger en invitation klar til dig, når du har behov for ferie
 
Senest redigeret:
Top