Genopbygningstilstand

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
reconstructionmode_logo.png


Kære Konger og Dronninger,

Byen er den centrale del af Forge of Empires. Det er grundlaget for jeres indsats og en visuel repræsentation af jeres fremgang og styrke. Over tid har mange af jer formået at udvide jeres byer fra små landsbyer til store metropoliser. Selvom de ser flotte ud, er de ikke så lette at vedligeholde. De værktøjer som allerede er til rådighed fungere godt for små og mellemstore byer, men efterhånden over tid som byerne er vokset i størrelse, den nuværende gennemsnitlige bystørrelse er nu langt større end for få år siden, er det i stigende grad blevet tydeligt at det er blevet mere og mere besværligt at lave omfattende ombygninger i store byer.
For at løse dette har vi nu lavet en ny byggetilstand, som gør det muligt for jer at lave omfattende ombygninger meget lettere. :). Vi har de sidste par uger testet performance og stabilitet og er nu glade for at kunne annoncere at vi fremover vil gøre den tilrådighed for alle i spillet Tirsdag d. 4. September.


Se videoen nedenfor som forklarer denne nye funktionalitet :).

Remember that you can enable subtitles!

reconstructionmode_separator.png

Selvfølgelig er genopbygningstilstanden til rådighed både for browser og den mobile udgave af spillet. Vi håber at I vil nyde denne nye funktionalitet i spillet. Lad os endelig vide hvad I synes om den! hvis I har forslag til forbedringer vil vi også meget gerne høre dem :). I kan skrive jeres kommentarer her -> klick!

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Jeres,
Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser2896

Guest
Hvornår vil det her nye værktøj blive låst op i spillet? Jeg venter utålmodiiigt! :D
 

Solbjerg

Medlem
vil man kunne investere i eks. nye veje, mens man er i rekonstruktions mode?
Jeg skal nemlig skifte til tosporet veje. Her er det helt fantastisk, at kunne starte forfra.
 

DeletedUser2186

Guest
genopbygningstilstanden! Ok bedste forbedring i FoE ever.
Jeg værger mig for at skifte fra IT til DPÆ udelukket fordi det er for besværligt at omstrukturere min by.
Ser ud til at dette bliver svaret på alle mine bekymringer
 

DeletedUser2122

Guest
vil man kunne investere i eks. nye veje, mens man er i rekonstruktions mode?
Jeg skal nemlig skifte til tosporet veje. Her er det helt fantastisk, at kunne starte forfra.

Hej Solbjerg
Man kan ikke tilkøbe fra byggemenu mens man er i Konstruktions mode.

Mvh.
Fugazi.
 
Top