Gentagne opgaver

1gr8dane

Nyt medlem
Jeg har et forslag til at gøre det nemmere at vælge opgave i de gentagne opgaver.
i stedet for at skulle trykke “annuller”, ok til næste for så at trykke annuller igen, hvis det stadig ikke er en man vil udføre, så foreslår jeg at alle de tilgængelige opgaver vises i en slags menu, hvor man så blot klikker på den man vil ha. Der er jo kun et begrænset antal, så de burde kunne vises på en drop-down menu.
Hvad synes i andre?
 

Therkildsen

Medlem
Hørt... Eller endnu bedre, en menu hvor man kan vinge af med et flueben, hvilke man gider at lave, og så er det kun dem der bliver vist i opgave vinduet. Tvivler på dette godtnok, men kunne være lækkert
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Tak for jeres feedback, som vi nok skal fremsende, Udfordringen med at planlægge sin by og sin produktion så man bedst muligt kan løse flest mulige opgaver er en del af spillet og derfor vil det være imod denne grundlæggende ide, at indføre det som I har forelået
 

1gr8dane

Nyt medlem
Hej Dragon.
Du skriver “udfordringen med at planlægge sin by og sin produktion så man bedst muligt kan løse flest mulige opgaver er en del af spillet”. Det er netop det som forslaget vil forbedre og derfor i høj grad en støtte for ”denne grundlæggende ide”.
Din afvisning er derfor i modstrid med den grundlæggende Ide.
 

Jimse

Aktivt medlem
En anden løsning for gentagende opgaver, ville være at man skal gennemfører den næste, dvs. det ikke vil være muligt at springe til den næste opgave. Det vil selvfølgelig give færre opgaveløsninger, de gentagende opgaver opfatter jeg også som en ekstra bonus til udvikling af min by
 
Top