grundlægger

tridian

Medlem
klanens grundlægger er gået på pause
- det giver voldsomme begrænsninger -
har læst at efter 30 dage går rettighederne til den der har været i klanen i længst tid -
men er der nogen der rent faktisk ved om det sker????
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej Tridian.

Det er ikke en funktion jeg har hørt om.
Så hvis der i klanen ikke er blevet givet rettigheder til andre, så vil jeg foreslå at du prøver at skrive til os i supporten.
Så kan det være vi kan hjælpe dig derfra :)
 

tridian

Medlem
det har jeg gjort og fået at vide at det må man ikke oplyse / hjælpe med - nu er der gået 30 dage
 

tridian

Medlem
måske du som moderator kan hjælpe os
jeg har et skriv fra grundlægger at han gerne overgiver rettighederne
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Om noget du har et besked fra grundlægger er det selvfølgelig nemmest at den person gør det. Men vil høre videre med supporten stadig :)
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
@Tridian

Af hvad jeg har fået af vide, skulle det passe med de 30 dages tid. Men det er kun hvis grundlægger ikke har været aktiv overhoved i den tid.
Har personen været på, vil tiden starte forfra. Men ellers vil rettighederne som nævnt gå til den person som har været længst i klanen.
 
Har samme problem med grundlæggeren har også spurt support om at overtage ? som i skriver så vil rettighederne gå til den der har været længst i klanen jeg har skrevet til grundlæggeren jeg tror bare ikke at han er aktiv og har ikke været det meget længe så hvorfor skal det været så bøvlet at tage over da jeg er den eneste i klanen der spiller
 
Top