Hæftede og uhæftede enheder i rækkefølge

DeletedUser2150

Guest
Mit forslag går på at man sætter hæftede og uhæftede enheder i rækkefølge som det er nu skal man sidde og lede efter de enheder man skal bruge og som om det ikke var nok så blander den vær gang man har valgt en enhed det ville være meget lettere hvis de stod i rækkefølge
 

DeletedUser2122

Guest
Mit forslag går på at man sætter hæftede og uhæftede enheder i rækkefølge som det er nu skal man sidde og lede efter de enheder man skal bruge og som om det ikke var nok så blander den vær gang man har valgt en enhed det ville være meget lettere hvis de stod i rækkefølge
Hej Kenni7
I hærstyring kan du vælge mellem hæftede eller alle .
Starter du med at bruge hæftede, så burde du derefter, under fanen alle, ikke have problemet, da alle skadede tropper jo ikke står først i visningen.

Der er kommet andre forslag der ligner dine, og disse er naturligvis sendt videre til spiludviklere.
Vi er naturligvis altid glade for nye ideer.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2150

Guest
Hej Fugazi tak for rådet men jeg kan ikke nogen steder under hærsyring finde et filter der hedder vis kun hæftede enheder hvor skulle det være henne
 

DeletedUser2122

Guest
Hej Fugazi tak for rådet men jeg kan ikke nogen steder under hærsyring finde et filter der hedder vis kun hæftede enheder hvor skulle det være henne
Under hærstyring.
I bjælken lige over dine enheder er der to faner . den ene kan du bestemme tidsalder i, den anden kan du vælge hæftede, uhæftede eller alle.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2150

Guest
Den er der desværre ikke ved mig jeg kan vælge mellem tidsaldre men ikke hæftede eller uhæftede kan det være en fejl altså noget man kan rette
 

DeletedUser2122

Guest
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser2150

Guest
Hej Fugazi jeg er ikke det store pc geni så ved ikke hvad PV er men jeg spiller i internet explore på pc og der er der ikke en fane til uhæftede eller hæftede tropper men så kan mit forslag da gå på at der kommer det eller en anden måde at få mere styr på sine tropper på men tak for hjælpen
 

DeletedUser2122

Guest
Hej Fugazi jeg er ikke det store pc geni så ved ikke hvad PV er men jeg spiller i internet explore på pc og der er der ikke en fane til uhæftede eller hæftede tropper men så kan mit forslag da gå på at der kommer det eller en anden måde at få mere styr på sine tropper på men tak for hjælpen

PV. undskylder en taste fejl . der skulle stå pc.
Du har fanen på pc, lige ved siden af den fane hvor du kan vælge tidsaldre. Under hærstyring .
håber du tjekkede linket

Mvh.
Fugazi
 

DeletedUser2150

Guest
Ok jeg spiller på pc og jeg har tjekket linket men den fane er der ikke ved mig jeg ved ikke hvorfor kan det være browseren?
 

DeletedUser2122

Guest
Ok jeg spiller på pc og jeg har tjekket linket men den fane er der ikke ved mig jeg ved ikke hvorfor kan det være browseren?

Hej Kenni7
Vil du oprette en ticket ved support.
og medsende et skærmdump
Så kigger de på det.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2150

Guest
Hej fugazi da jeg ledte efter hvordan man skrev til support fandt jeg under indstillinger en fane der hed fremhæv uhæftede enheder så nu har jeg fået løst problemet den fane du omtalte er også kommet frem du må undskylde at jeg ikke havde tjekket det hele ordenligt først men tak for hjælpen
 

DeletedUser2122

Guest
Hej fugazi da jeg ledte efter hvordan man skrev til support fandt jeg under indstillinger en fane der hed fremhæv uhæftede enheder så nu har jeg fået løst problemet den fane du omtalte er også kommet frem du må undskylde at jeg ikke havde tjekket det hele ordenligt først men tak for hjælpen
Hej Kenni7
Hjælper gerne.
og der blev fundet en løsning, det er det der tæller .

Mvh.
Fugazi.
 

soehest

Medlem
Hej fugazi da jeg ledte efter hvordan man skrev til support fandt jeg under indstillinger en fane der hed fremhæv uhæftede enheder så nu har jeg fået løst problemet den fane du omtalte er også kommet frem du må undskylde at jeg ikke havde tjekket det hele ordenligt først men tak for hjælpen
Haha haha. Nu har jeg snart spillet det her spil i flere år og har længe irriteret mig over at man ikke kunne sortere i hæftede og uhæftede enheder. Jeg takker mange gange for at have stillet spørgsmålet og også fundet en løsning til at få den fane frem. Den er som du korrekt beskriver gemt "væk" under indstillinger. Tak Kenni7 :)
 
Top