Hændelser

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
incidents_logo.png

Kære Konger og Dronninger,

I har måske har allerede set det på vores Beta server men nu er vi klar til at annoncere det for jer alle sammen - en ny funktionalitet i Forge of Empires nemlige "hændelser"

Hændelser er små ting som kan ske i og omkring jeres by og som kan vise sig som alle mulige små ting som huller i vejen, et træ væltet af vinden, et skib som er blæst på land eller endog resterne af et forlængst uddød væsen.

Så hold øjnene åbne og store klik på dem når I finder dem og små og store præmier venter på jer!

Hændelser vil være komme til alle jeres byer onsdag d. 18. oktober

divider.png




Der er mange forskellige hændelser men lad os tage et kik på nogle få eksempler:

incident_mammoth1.png
En arkæologisk udgravning med mammoth knogler.

incident_kite1.png
En drage som hænger fast i et træ.

incident_sos1.png
Et nødsignal på stranden.

incident_rhino1.png
Et strandet næsehorn på en fiåde.

incident_blockedroad1.png
En blokkeret vej (læg mærke til at det stopper trafikken!)

divider.png


Hændelserne kommer med forskellige sjældenheder: Almindelig (Drage) , Ualmindelig (Mamuth) og sjælden (Næsehorn)!
Når I klikker på en hændelse vil den forsvinde og give jer noget retur. Det vil være spil ressourcer, som mønt, forsyninger men også medaljer, boost flasker og endda Diamanter! Selvfølgelig vil sjældne hændelser indeholde mere værdifulde belønninger end de almindelige og de ualmindelige.

Der vil være mindst en hændelse og ofte flere men ikke mange hver dag. Da hændelser synligt er ret små, kan de ske at I overser dem fra tid til tid (især de små inde i byen kan være svære at se). Men ingen grund til bekymring - I får nye hændelser hver dag, så hold øjnene åbne og vær opmærksom på jeres by og dens omgivelser! :)

divider.png


Vi håber at I vil synes om denne lille tilføjelse til spillet og at den vil gøre spillet endnu mere sjovt at spille! :)
God fornøjelse og held og lykke med at finde dem! Sørg for at fortælle os hvad I synes her.

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!
Jeres,
Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser655

Guest
Nu har jeg lige fået mine første hændelser. Jeg ved godt de ikke allesammen kan være lige gode.
Men at få 880 forsyninger, 880 mønter eller 64 medaljer er ret ligegyldigt.
Er det meningen de skal give så lidt?
 

DeletedUser2122

Guest
Nu har jeg lige fået mine første hændelser. Jeg ved godt de ikke allesammen kan være lige gode.
Men at få 880 forsyninger, 880 mønter eller 64 medaljer er ret ligegyldigt.
Er det meningen de skal give så lidt?

Hej Zunny.
Hændelser kommer i 3 kategorier. Almindelige, ualmindelige og sjældne.
Disse varierer i graden af belønning. Du har nok bare ramt de almindelige.

Mvh.
Fugazi.
 
Top