Hersker meldt savnet ... men var slet ikke væk ...

DeletedUser

Guest
Modtog i morges en mail med følgende tekst:


"Klik her, hvis nyhedsbrevet ikke vises korrekt.
Du modtager denne e-mail, fordi du den 2012-08-21 16:16:33 dig hos "Forge of Empires".


Der er stadig meget at lave!


Hej Beast!

Det er nogle dage siden, vi sidst har set dig i din by.
Håndværkerne sidder i solen og driver den af, boligerne forfalder mere og mere, og dine naboer samler allerede deres soldater for at plyndre din koloni.

Kom hurtigt tilbage, og fortsæt dit riges glorværdige historie! "


Tror I skal have kigget lidt på jeres mailrobot og se om den har udsendt mails af ren og skær kedsomhed eller hvad der lige er årsagen ... tror faktisk jeg har været på hver eneste dag siden jeg oprettede mig ...

Der er så også lige en lille tekstfejl i mailen. Sætningen "Du modtager denne e-mail, fordi du den 2012-08-21 16:16:33 dig hos "Forge of Empires". " mangler vist et ord eller to - og så ser vi endda bort fra at datoen ikke er i dansk format ;-) Der burde været et "kl./klokken" mellem dato og klokkeslæt, men det mest væsentlige er at der mangler et ord - eller flere - efter klokkeslættet for at sætningen giver mening ...
 

DeletedUser

Guest
Jeg aner ikke hvorfor du har fået den email, men jeg hører lige ad, hvorfor de bliver sendt ud til aktive spillere.

Mht. teksten så har jeg bedt dem om at modtage emailen for at kunne rette den til. Det er nemlig en helt anden afdeling der står for disse mails.
 

DeletedUser66

Guest
Kan være du har startet en anden verden, og droppet den igen.
 

DeletedUser

Guest
Kan være du har startet en anden verden, og droppet den igen.

Godt nok kniber det lidt med hukommelsen af og til, men under opstarten kan jeg jo se hvilke verdener jeg er aktiv i, og de to verdener er jeg aktiv i hver dag ...
 

DeletedUser

Guest
De sætter nogle udviklere til at kigge på mailagenten, for selvfølgelig skal man ikke have emails om inaktivitet, hvis man er aktiv på serverne. Ang. teksten må der være sket en copy/paste fejl, hvor de ikke fik ordet "tilmeldte" med. Til sidst er formatet af tiden og datoen serverafhængigt, og kan ikke laves om på.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top