Hjælp til Mandrubars overraskelse

DeletedUser

Guest
Har fået denne mission

mandrubars overraskelse.jpg

Jeg har opfundet alt i teknologitræet på nær Stokværkshuse som koster 600 diamanter for at låse op. Mener jo ikke at det kan være rigtigt hvis man skal bruge diamanter for at løse en mission, men hvordan opnår jeg lige at få løst denne mission? Ved godt jeg bare kan droppe den, men ville da gerne have belønningen og tidligere missioner har jeg jo fint fået belønning for hvis jeg på forhånd har klaret opgaven (eller de har været umuliggjorte, f.eks. som hvor man skulle infiltrere en region man allerede havde overtaget) og ændrer missionsrækken sig ikke også efterfølgende hvis man skipper en?
 

DeletedUser361

Guest
For mig at se er der kun to muligheder, enten at skibbe den eller at vente til der kommer en ny tidsalder.
 

DeletedUser

Guest
For mig at se er der kun to muligheder, enten at skibbe den eller at vente til der kommer en ny tidsalder.

Der er jo også en tredje mulighed - at der er en bug i missionen eller en fejl i oversættelsen ...
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke en bug som sådan og der er ikke fejl i oversættelsen. Du kan skrive til support, så kigger vi på det, og i mellemtiden giver jeg lige udviklerne besked om, at denne opgave ikke er helt gennemtænkt.
 

DeletedUser

Guest
Opgaven er som Beast beskriver - Pris for at modtage belønning 600 diamanter.
Så jeg sprang over af gode grunde - ganske enkelt horribel pris ...
 

DeletedUser

Guest
Opgaven er som Beast beskriver - Pris for at modtage belønning 600 diamanter.
Så jeg sprang over af gode grunde - ganske enkelt horribel pris ...

Der er på intet tidspunkt, hvor vi på nogen måde vil tvinge jer til, at skulle bruge diamanter i spillet. Derfor kan det godt se ud som om, at opgaven beder jer om dette når det er den eneste tilbage, men som sagt, så er opgaven nok ikke helt gennemtænkt.
 
Storm, du nævnte på et tidspunkt at der er en ny tidsalder under opsejling om 3+ måneder, er det ikke fordi at opgaven så kan bruges der.
Der burde dog være stopklods på opgaven når det ikke er muligt mere at opfylde den (og indtil ny tidsalder oplåses)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ret sikker på, at jeg aldrig har sagt noget om, hvornår en ny tidsalder er under opsejling. Det må være noget information du har fundet på det engelske forum eller andet steds. Jeg har vist kun nævnt at der kommer flere tidsaldre med tiden. Ellers må du lige pege på, hvor jeg skulle have sagt det. :)

Men denne opgave har - så vidt jeg ved - eksisteret siden vi fik Kolonitiden, og var derfor en del af den tidsalder, men der er selvfølgelig forskel på, hvornår man hver især får opgaven, alt efter hvordan man spiller. Det kan godt være at en ny tidsalder vil hjælpe på opgaven, men det hjælper os ikke lige nu, og det er lang tid at skulle have en opgave åben, bare for at vente på en ny tidsalder, som der endnu ikke er sat dato på. Og eftersom der i de fleste sager kun er teknologien tilbage som koster penge, så ser det ikke rigtig ud efter hensigten, og det må vi få lavet om på for at undgå misforståelser. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hej Storm - helt ok. Men når du skriver at den "nok" ikke helt er gennemtænkt, vil jeg har mere forståelse for dit udsagn hvis du skrev at den ikke er gennemtænkt med en pris på 600 diamanter.
God weekend !!
 

DeletedUser361

Guest
Jeg har lige modtaget en opgave af Mandrubars, der hedder dobbelt forskning, men mangler kun 1 teknologi, for at være helt færdig. Så hvornår kommer der en ny tidsalder, så den opgave kan løses.
 

DeletedUser

Guest
JackieC

Som jeg fik anbefalet af Storm, så lavede jeg en ticket på det og fik så opgaven sat som færdig og kunne efterfølgende klikke på den og få min belønning, så vil da tro at du bare skal gøre det samme når du har fuldført den sidste forskning du mangler, hvis den ikke completer derefter (evt. lige giv spillet en F5 først, så du er sikker på at du har det helt opdateret).
 

DeletedUser30

Guest
Jeg har lige modtaget en opgave af Mandrubars, der hedder dobbelt forskning, men mangler kun 1 teknologi, for at være helt færdig. Så hvornår kommer der en ny tidsalder, så den opgave kan løses.

Du er færdig med alle de normale opgaver, og du vil nu få de sammen opgaver igen og igen
Hver gang du få den skal du bare afbryde den
 
Top