"Hjælpsomme hænder"

ditto6000

Aktivt medlem
Er "Hjælpsomme mennesker" en tester siden ikke alle kan finde den fane eller er det fast tilføje spillet?

Har skrevet forkert navn i overskriften:)
 

ditto6000

Aktivt medlem
Super.. nu kan jeg intet finde konkret på det.. skal det forstås sådan at I tester en masse af uden vi egent!ig ved det er test og hvad det ellers går ud på?
Det ligger en tråd om A/B test hvor der opfordres til at komme med feedback. , Hvordan kan vi kom med feed back når vi ikke ved det er del af den A/B test?
Kan samtidig se den nye fane i kroen og nye hændelser om der så er nyt indhold i hændelserne ved jeg ikke., Også del af A/B test ?
 
Senest redigeret:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeg tror den bedste forklaring er den som vores spildesignere har givet i A/B test tråden

Med hensyn til konkret feedback omkring en feature så gør som du har gjort nemlig opret en tråd. Vi vil meget gerne høre jeres feedback
 

ditto6000

Aktivt medlem
Den er læst om det et dit opslag hvor jeg fremefter vil komme med feedback i din tråd på det jeg ser som nyt i spillet uden forudgående opslag desangående.. .. så må I selv sorterer om noget måske ikke er del af A/B testen
 
Senest redigeret:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Du kan se at dem som du vælger skal mo/på bliver det og du får en oversigt over belønningerne efterfølgende
 

Jimse

Aktivt medlem
Jeg oplever at hjælpsomme hænder ikke tæller op i antal støttede når man skal løse en opgave med støt xx antal gange. Det ser ud som om, poleringen trækkes fra de motiverede. så nogle gange ender jeg med at have "støttet" 15 -20 stykker selvom der var over 100 som blev støttet.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeg oplever at hjælpsomme hænder ikke tæller op i antal støttede når man skal løse en opgave med støt xx antal gange. Det ser ud som om, poleringen trækkes fra de motiverede. så nogle gange ender jeg med at have "støttet" 15 -20 stykker selvom der var over 100 som blev støttet.
Hvis opgaven er at man skal mo/po x antal bygninger og en del af spillerne ikke har bygninger som kan mo/po så får du din belønning men den pågældende spiller tæller ikke med i opgaven da ingen bygning blev mo/po. Sådan har det været hele tiden.
 

Jimse

Aktivt medlem
Jamen den står og tæller op og ned mens den indsamler, skal se om jeg kan lave nogle billeder næste gang
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der er desværre af og til en fejl på dette område. Vi er ved at undersøge sagen
 
Top