HoF som KE præmie

DeletedUser2450

Guest
Har undret mig længe over hvorfor Hall of Fame ikke er en præmie i KE. Synes næsten ikke man ser dem længere i events, og ville give god mening at man i en klanekspedition kan samle nogle klan-orienterede bygninger som hjælper dertil.

Noget der kunne blive en realitet?
 

DeletedUser2122

Guest
Har undret mig længe over hvorfor Hall of Fame ikke er en præmie i KE. Synes næsten ikke man ser dem længere i events, og ville give god mening at man i en klanekspedition kan samle nogle klan-orienterede bygninger som hjælper dertil.

Noget der kunne blive en realitet?

Hej Pyzz.

Jeg lader den tilgå spiludviklerne.
Mvh.
Fugazi.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Måske en ny bygning der både giver kroner samt f.eks. glæde eller forsvar til at afløse nogle af alle de Den Ældstes Ansigt, Solgudens Port og Ritual Flame vi har alt for mange af. HOF er tit den første bygning folk smider på lager, når de mangler plads
 

DeletedUser2122

Guest
Måske en ny bygning der både giver kroner samt f.eks. glæde eller forsvar til at afløse nogle af alle de Den Ældstes Ansigt, Solgudens Port og Ritual Flame vi har alt for mange af. HOF er tit den første bygning folk smider på lager, når de mangler plads

Hej FrejaSP

Jeg sender den videre til spiludviklerne.
Mvh.
Fugazi.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Er der nyt om HoF kan blive en del af KE præmierne? Som det tidligere har været nævnt så er det ikke mange Events de er i efterhånden og de er sjældne i antikken og de daglige udfordringer.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Nej HoF hører sammen med vores 2 sports begivenheder primært fodboldturneringen hvor den lige har været til rådighed sammen med et opgraderingssæt.
Den vil ikke være tilrådighed i KE som har deres helt egne præmier.
 

Gnavpotten

Medlem
HOF er vel ikke så relevant længere da de fleste aktive spillere har byen fyldt op med æresstatuer der er bedre end HOF. Så tiden er vel løbet fra HOF. Jeg har fx personligt 5 æresstatuer i niveau 8 i min by, og 9 dele på lager hvis jrg finder plads til nr. 6.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
HOF er vel ikke så relevant længere da de fleste aktive spillere har byen fyldt op med æresstatuer der er bedre end HOF. Så tiden er vel løbet fra HOF. Jeg har fx personligt 5 æresstatuer i niveau 8 i min by, og 9 dele på lager hvis jrg finder plads til nr. 6.
Det er hvordan man ser på det, et støttet niveau 2 Hof i Saab gir 1.080 point mens level 8 statue i Saab gir 691 point, men så gir den også varer til Klanen, så det er smag og behag hvad man prioriterer
 
Top