HTML5 Feedback

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
html5beta_logo.png
Kære konger og Dronninger,

Denne tråd er beregnet til at opsamle feedback i relation til HTML5 versionen af spillet, som vil være til rådighed kort tid efter at opdateringen til version 1.128 er færdig.

Da dette er en vigtigt teknisk ændring for spillet, beder vi jer om at give os disse informationer med når I giver feedback omkring dette:
  • Hvilken Browser bruger I? (Chrome, Opera, Firefox, Sarafi, Edge)
  • Hvilket operativsystem bruger I? (Windows 10, Windows 7, Linux, MacOS)
  • Hvilken del af spillet referere I til? (Byen, KE, forskning, KvK osv..)
  • Hvis I ved hvilken slags system I spiller på? (Hukommelse, Processor, Grafikkort)
  • Hvor godt virker spillet for jer?
  • hvis i refererer til noget visuelt, vil et skærmdump være yderst hjælpsomt.

Hvs I ønsker, kan I også åbne indstillinger i spillet og gå til "om" fanen. Her kan I bruge "Kopier til udklipsholder"-knappen til at kopiere nogle hjælpsomme informationer ind i jeres tilbagemeldinger.

Vi ser frem til høre hvad I mener! :)
 
Senest redigeret:

Hyne68

Aktivt medlem
Grafikken er mere mat og mere "blurry"
Derudover har jeg tomt område i chat-vinduerne.

http://prntscr.com/jufl3c

1.128.f03df7112e (13.06.2018 10:44), Hyne68 (75695), dk3, da_DK, WEB 7,1,1,0, Windows 10, Chrome/66.0.3359.181, 1536x759, OpenGL Vendor=WebKit Version=WebGL 2.0 (OpenGL ES 3.0 Chromium) Renderer=WebKit WebGL GLSL=WebGL GLSL ES 3.00 (OpenGL ES GLSL ES 3.0 Chromium) (512 MB VRAM)
 

DeletedUser737

Guest
Når jeg har den nye "5" slået til kan jeg ikke kopierer beskeder i besked systemet
(browser er chrome, styresystem windows 7)
 

DeletedUser40

Guest
Når jeg har den nye "5" slået til kan jeg ikke kopierer beskeder i besked systemet
(browser er chrome, styresystem windows 7)

Indtil InnoGames får løst problemet så brug eventuelt CTRL + C for at kopiere og CTRL + V for at indsæt ;)
 

DeletedUser40

Guest
Der er endnu et problem med chatten som springer flere timer når man bruger musehjul til at rulle frem og tilbage, det virker fint når HTML5 er slået fra, det er heller ikke muligt at markere ord/sætninger længere ved at dobbeltklikke

1.128.f03df7112e (13.06.2018 10:44), Zarlight13 (317), dk1, da_DK, WEB 7,1,1,0, Windows 8.1, Chrome/67.0.3396.87, 2560x1334, OpenGL Vendor=WebKit Version=WebGL 2.0 (OpenGL ES 3.0 Chromium) Renderer=WebKit WebGL GLSL=WebGL GLSL ES 3.00 (OpenGL ES GLSL ES 3.0 Chromium) (512 MB VRAM)
 
Senest redigeret af en moderator:

Kong

Nyt medlem
Bruger Crome og windows 10
Jeg synes at det tager væsenligt længere tid at indlæse spillet.
Er det noget der kan gøres noget ved
 

DeletedUser2651

Guest
Selve bykortet er helt sort i chrome på Android men toolbars og vinduer er synlige.

(jeg ved godt at chrome på Android ikke er officielt supporteret men det kunne nu være fedt hvis den blev... :))
 

DeletedUser2709

Guest
Ved brug af HTML 5 har jeg ikke oplevet noget som ikke virker, men hastighed i spillet ved kampe, navigere i spillet er noget langsome end med Flash på Windows 10 og Edge browser.
 

DeletedUser2910

Guest
Hej
Vil bare fortælle, hvordan jeg har oplevet det nye HTML5-klient
Det var ingen succes for mig at anvende det. Min markør forsvandt hele tiden og det var svært at flytte rundt i spillet, fordi markøren ikke rigtig tog fat. Jeg er i dag gået tilbage til det gamle

vh Olympia
 

DeletedUser2122

Guest
Hej
Vil bare fortælle, hvordan jeg har oplevet det nye HTML5-klient
Det var ingen succes for mig at anvende det. Min markør forsvandt hele tiden og det var svært at flytte rundt i spillet, fordi markøren ikke rigtig tog fat. Jeg er i dag gået tilbage til det gamle

vh Olympia

Hej Olympia
Jeg sender dit feedback videre. So alt andet feedback omkring Html5
Mvh.
Fugazi.
 
Top