Huse ikke høstet alligevel

DeletedUser

Guest
Hejsa

Jeg har i dag oplevet noget mærkeligt.

Jeg "høstede" alle mine huse og produktioner. Husene er alle af "8-timers" versionen men nu godt en time senere logger jeg igen på og konstater at husene ikke var "høstet" allgevel.

Alt det andet jeg lavede i første omgang er slået igennem.. kun husene virkede ikke...

Pænt træls når jeg nu i første omgang kom før de "daglige" angreb, men ikke nu i anden omgang...

og jeg kan heller ikke se at jeg har fået dobbelt op på guld :)

Gode ideer ?

Wilco
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ingen tidligere fejlrapporteringer om dette, så hvis det sker igen - for dig eller andre - så tag venligst kontakt til support.
 
jeg har konstateret, at hvis man opfrisker/forlader spillet inden de høstede resourcer/mønt er nået at blive registreret (i tælleren i toppen), så skal jeg høste igen.
 

DeletedUser365

Guest
Jeg har oplevet det rigtig mange gange, hvis jeg logger ud før tælleren er opdateret, så nulstilles høsten og det har ind imellem kostet nogle plyndringer, det kan man vel godt kalde øvse bøvse...
 

DeletedUser

Guest
Jeg har så sent som i dag oplevet, at tælleren var gået i nul, hvorefter jeg kunne høste forsyninger, men tælleren hos mig var åbenbart foran tælleren på serveren, for ca. 2 min. efter kunne jeg høste igen..!! Det er sket før (også med mønter), og så vidt jeg har bemærket, får man ikke de forsyninger/mønter man høster første gang, idet man høster på det "forkerte" tidspunkt", hvor serveren ikke er nået til nul :s
Jeg har bemærket fejlen, idet jeg spiller i 2 verdener, og høster som ofte begge verdener lige efter hinanden, men til tider kan jeg høste i én verden, og stadig mangle nogle minutter i den anden, før tælleren er i nul. Herefter opdaterer jeg den første verden, og nu mangler jeg også et par minutter i denne verden..!! :confused:
Jeg gættede på, at det var min pauseskærm, som havde indflydelse på den lokale tæller, hvorfor jeg ikke har skrevet om dette før... :ninja:
Håber, at denne beskrivelse er en hjælp til fejlfinding, da der åbenbart er flere, som oplever dette...
Mvh.
Banditten :cool:
 

Daenerys

Medlem
jeg har også haft den oplevelse som Banditten beskriver et par gange.
Men når man høster både forsyninger og mønster samtidig opdager man hurtigt at der er en fejl, for forsyningsbygningerne vil ikke kunne sætte til ny produktion og et par minutter senere kan der så indsamles rigtigt.
 
Top