Hvad der venter i fremtiden for Forge of Empires?

Jimse

Aktivt medlem
Så kom der nogle "visionære" ideer til fremtiden i FoE. Der er lidt om ændring af KE, og KSM og en erstatning for KvK, og en række tiltag som jeg vil antage bliver svært gennemførlig uden et større eller mindre brug af diamanter.

Ikke et ord om klanniveauer eller klanstyrkeniveau, det eneste jeg har bemærket, er nogle rygter om ophør med klanstyrke, i hvert flad i den form hvor klaner med højt klanniveau får en lille fordel frem for klaner med mindre klanstyrke. Alligevel ikke et ord om ændring af bygninger som giver klanstyrke, Ærestatue, elefantkastel mv. Hall of Fame, samt Observatoriet. Hertil kommer at præmien i KE er klanstyrke, en del af præmien i KSM er klanstyrke, (også KvK giver klanstyrke, men det stoppes)

Så egentligt vil jeg gerne vide hvad der sker med klanstyrken, hvis der ikke kommer nye niveauer ud over de 100, ændres klanstyrkebygningerne, f.eks ved at give vare til skattekammeret, FP, diamanter eller noget helt andet.
Hvordan præmieres KE fremover, og ændres der på præmierne i KSM, så andre end de 3 første i diamant får en gevinst.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Klanstyrke forbliver og vil stadig give ekstra fordele men vil blive ændret men på en positiv måde. Der vil komme nærmere informationer ud om dette når vi har mere vi kan dele med jer
 
Top