Hvem er online i venne og klan kreds?

DeletedUser2033

Guest
Hej.. :D

Kunne man ikke se om man kunne lave en online prik eller knap der viser hvilke klanmedlem og venner der er online? Det ville lette mange meget. :)

Håber andre har det på samme måde ? Eller kan give ideer ;)
 

DeletedUser2033

Guest
Evt bare klan medlemmer - evt venner resten er jo fair nok i form af spillet :) Men det er lidt trist ikke at kunne se hvem der i sin klan er online hvis man mangler hjælp, for jeres App her jo begrænsninger,desværre :(
 

DeletedUser1034

Guest
Jeg syns det er udemærket at jeg kan være online i spillet, uden det kan ses nogen steder. Dels i forhold til KvK, dels i forhold til "snageelementet".

Så HVIS sådan en funktion skulle have min stemme, skal den være til at slå til og fra, så hver spiller selv afgør om de vil annoncere deres online-status!
 

DeletedUser1526

Guest
Jeg syns det er udemærket at jeg kan være online i spillet, uden det kan ses nogen steder. Dels i forhold til KvK, dels i forhold til "snageelementet".

Så HVIS sådan en funktion skulle have min stemme, skal den være til at slå til og fra, så hver spiller selv afgør om de vil annoncere deres online-status!

Helt enig
 

DeletedUser1775

Guest
Forslaget har været oppe før og er under overvejelse
 

DeletedUser2384

Guest
det er det absolut mest asociale onlinespil jeg nogensinde har spillet, man har ingen kontakt med klanmedlemmer eller venner, en fuldstændig og katastofal fejl i tilfredsheden med spillet
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
det er det absolut mest asociale onlinespil jeg nogensinde har spillet, man har ingen kontakt med klanmedlemmer eller venner, en fuldstændig og katastofal fejl i tilfredsheden med spillet

Du har klan tråde og mulighed for at skrive beskeder til venner og klan medlemmer. Du har også hvis du spiller via browser adgang til chat funktionen både for klan, nabolag og alle
 

DeletedUser2065

Guest
Den mangler desværre fra app versionen (endnu), det kunne være dejligt at have den så man kan inkluderer alle spillere. Selv det indbyggede forum i spillet kan jeg ikke mindes at have set i appen.
 

DeletedUser2419

Guest
Du har klan tråde og mulighed for at skrive beskeder til venner og klan medlemmer. Du har også hvis du spiller via browser adgang til chat funktionen både for klan, nabolag og alle


det har da intet med online visning at gøre, hvad hvis folk ikke kigger der
lav og en grøn ramme om de klan medlemmer der er online det kan da ikke være så svært
 

DeletedUser2419

Guest
Jeg syns det er udemærket at jeg kan være online i spillet, uden det kan ses nogen steder. Dels i forhold til KvK, dels i forhold til "snageelementet".

Så HVIS sådan en funktion skulle have min stemme, skal den være til at slå til og fra, så hver spiller selv afgør om de vil annoncere deres online-status!


hvad er et snage element det ord har jeg aldrig hørt :)
 

DeletedUser2065

Guest
Skulle den funktion nogensinde blive implementeret i spillet, så bør den være slået fra som udgangspunkt. Så vil det være 1 aktivt tilvalg at gøre brug af den for hver enkelt spiller.
Snage element, at andre kan holde øje med hvornår du spiller FoE.
 

DeletedUser2122

Guest
Så vidt jeg ved bliver det ikke implementeret.
Der er i dag rigelig muligheder for at se online klanmedlemmer i en aktiv klan . Her kan man melde sig ind på chat .

Nabochat findes også for dem som måtte have behov for at melde online tilstedeværelse. Og endelig er der global chat.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2065

Guest
Det er jo 1 forkert argument Fugazi, for chat findes ikke for app spillerne. Der er da nok 80% af medlemmerne i min klan som spiller fra app, de har sjældent til aldrig spillet fra 1 browser.
Eller har jeg overset at chatten er blevet implementeret i appen?
 

DeletedUser2122

Guest
Det er jo 1 forkert argument Fugazi, for chat findes ikke for app spillerne. Der er da nok 80% af medlemmerne i min klan som spiller fra app, de har sjældent til aldrig spillet fra 1 browser.
Eller har jeg overset at chatten er blevet implementeret i appen?

Hej Fruitn.
Du har ikke overset noget. Så jeg må konstatere at mit indlæg kun gælder for spillere der bruger browser og ikke APP.
Der er dog ikke planer om at implementere dette. Så vidt jeg er informeret.

Mvh.
Fugazi.
 
Top