Hvor længe ???

Thy73

Nyt medlem
Hvor længe er normal process tiden på et indlæg før det bliver glemt eller helt forbigået for respons og hjælp ???
Spørger, fordi jeg for 14 dage siden genopfriskede et ældre indlæg jeg fandt relevant og kan samtidig ved gennemgang i forummet se, at der bliver skrevet/spurgt om mange ting men uden respons og hjælp .... :(
 

tjocker

Nyt medlem
Der kan desværre godt gå 1-2 uger før der kommer et svar og nogen gange svare folk bag spillet slet ikke.
Dragon, som er community manager er godt nok også lang tid om at svare/reagere. Og når personen så gør, så bliver det bare sendt videre og så venter vi igen. Der kommer ikke et svar vi kan bruge til noget.
Så tror simpel hen det er fordi de vil have os til at bruge discord og facebook fremadrettede.
Men da dette forum jo er en del af FOE, så bruger de det til at fortælle om nye ting i spillet. Men tror ærligt talt også det er det.
Så at du har ventede 14 dage eller mere er nok noget, der er normalt efterhånden og er ikke sikker på at du får et svar fra folk bag spillet i dette forum.
:confused:
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeg beklager hvis det har taget lidt tid at svare. Vi har meget travlt lige i øjeblikket
 
Top