Hvor mange kan man være i en klan?

DeletedUser80

Guest
Er der er max antal som man kan være i en klan ??? eller er det bare uendelig :) ?
 

DeletedUser

Guest
Nej det er der ikke. Du kan bare fylde din klan helt op vis det er det du vil. ;)
 

DeletedUser80

Guest
Burde der ikke være et max på 50 eller 100, så alle klaner har en chance for at blande sig i toppen.. :( ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg tivler på at der er et max. Men klanerne kan da godt blande sig aligevel. :confused:
 

DeletedUser80

Guest
Det svært at blande sig point mæssigt hvis du har en klan på 10 medlemmer hvor alle er gode og skal sammenligne points med en klan hvor der 200 i...
 

DeletedUser

Guest
I den klan jeg er med i er der 50 med mig. Jamen, så må den der ejer klanen bare invitere flere med i klanen og være en god klan leder. Men kan godt se at du har et problem der. :confused:
 

DeletedUser80

Guest
Nej har ingen problem vi nr 3 på listen over klaner.. :) siger bare at points i klaner burde regnes ud på en anden måde med samlet score....
i inviter jo bare alt og alle uden og spørge :)... derfor i er mange :) det der ihvertfald mange klaner som gør!!! Det kan jeg ikke få mig selv til... har til gengæld spurgt folk om de vil med ... og nogle bliver helt glade over man spørg fordi de trætte af folk bare inviter uden spørge .... en sagde han havde fået 8 invitationer til klaner fra top 10 uden de havde spurgt... og vi var de eneste som spurgte :)..
 

DeletedUser

Guest
Nej vi invitere ikke bare alle uden at spørger i vores beskrivelse står der: Send en mail osv. I vores klub sender man en mail til den der ejer klubben derefter bliver man spurgt om man vil være med i klubben synes ikke at vi bare invitere uden at spørger der er styr på hvem der kommer med hos os. Men du har ret i at klanernes points burde regnes ud på en anden måde med samlet score, siger ikke at du ikke har ret i det andet. ;)
 

DeletedUser80

Guest
okay så må i være den anden klan fra top 10 som ikke gør :D godt nok :).... peace out.
 

DeletedUser

Guest
Folk kan jo bare lade være med at acceptere invitationerne..
Vi invitere da også, det indrømmer jeg da gerne.. Men en klan skal jo starte et sted..
Men flere og flere sender selv en forespørgsel nu.. Jo flere man er, jo bedre kan man hjælpe og støtte hinanden..
Men på et tidspunkt vil det også blive nødvendigt at smide folk ud - Hvis de ikke rykker sig eller viser interesse for klanen..

Mystery / Founder Tusindfryd
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er rigtigt. Man kan jo ikke have at klanen går ned ad bakke bare på grund af en person eller flere, synes dog man først skal give dem en advarsel, det andet er måske lidt for hårdt at gøre lige med det samme. Men er enig i hvad du siger ud over det jeg lige har skrevet Mystery. Og folk kan helt sikkert bare lade være med at acceptere invitationerne, man skal jo heller ikke blive bestem over af om man vil med i en klub eller ej. :)
 

DeletedUser

Guest
Ja har lige læst det ;-)
Men når den tid kommer, får de da en mail om interesse for klanen og der vil komme en meddelse i vores klanforum..
Det er da det eneste rigtige at gøre :)
 

DeletedUser12

Guest
Hehe det her er altid det sjove ved den her slags spil :) nogle mener man skal være mange for at klare sig andre syntes det er bedre med en lille gruppe der har et tæt sammenhold.
Nogle mener det er det sjoveste i verden at spamme invitationer til højre og venstre imens andre gerne vil spørge først og andre igen forventer at en spiller skal vise interesse for klanen før de vil overveje ham...

Indtil videre er der ikke de store funktionaliteter i klanerne så hvor vild deres gavn er endnu er nok ikke det store, men det skal jo ikke være en undskyldning for ikke at knytte venskaber ;) Uden at vide hvor mange der er i den danske version, så vil jeg jo også mene at de lyder tosset hvis en klan har 80 medlemmer, hvis der fx kun er 400 aktive spillere i alt, men hver sin lyst ;)

Og ved da ikke om det er hårdt at smide en spiller ud hvis han er stoppet uden at sige noget... også rart at vide hvis en ikke flytter sig fordi han er på ferie ;)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Skolehaven: Der må jeg sige jeg hører til dem der syntes det er sjovt med den udfordring at man er færre personer end de andre :D
 

DeletedUser

Guest
Ja man skal da i hvert fald ikke smide en spiller ud, hvis han ikke har rykket sig en uge eller 2.. Han kan jo, som du siger skolehaven, være på ferie eller, der kan være sket noget andet, der gør personen ikke er online..
Men uanset, ja så er sammenhold i en klan meget vigtigt, da vi jo som sagt er der for, at støtte og hjælpe hinanden ;-)
 
Top