Hvordan får man nye byggeplaner til storslåede bygninger

DeletedUser

Guest
Jeg har poleret og supportet temelig længe men har kun den 1.ste byggeplan til Zeus statue og Babelstårnet. Hvordan får jeg de 8 andre ??
 

DeletedUser66

Guest
Lettest at få tegninger er at hjælpe andre med at bygge.
Den bygning du hjælper er også den bygning du vil få en tegning til.
 

DeletedUser

Guest
Du skal bare finde nogen med en storslået bygning og bruge forge point i den
 

DeletedUser

Guest
Hvor finnder jeg en med Babelstårnet og hvordan bruger jeg mine Forge point ?
 

DeletedUser12

Guest
Du får byggeplaner ved at polere, motivere og plyndre dine naboer og klanmedlemmer (klanmedlemmer kan dog ikke plyndres) Men der er kun en lav droprate så forvent ikke mere end en i gennemsnit om dagen. Alle byggeplaner du får er fra samme tidsalder som den bygning der gav den ved plyndring/motivering/polering. Så du bør sikre dig at det er til den rigtige tidsalder. Der er kun 2 SB pr tidsalder så der er 50% chance for at det er til den rigtige bygning. Selv ved den rigtige bygning er det ikke sikkert at du får den ønskede byggeplan, da der uanset hvilke byggeplaner du har altid er lige stor chance for alle delene. Altså du kan sagtens få en byggeplan du allerede har.

Den anden mulighed er ved forskellige opgaver. Disse er for det meste sæsonbetonede, så her ville jeg nok ikke satse for meget efter.

Den tredje mulighed er som nævnt at støtte andres byggerier. Ved at støtte andres byggerier så får du kun byggeplaner til den bygning du støtter. Såfremt altså at du ender højt nok oppe. Den der giver mest på ethvert trin får også mest. Som nummer 1 så kan du få op til 3 byggeplaner, men der er for hver byggeplan lige stor sandsynlighed for byggeplanerne. Lidt som når du slår med en terning så kan du være uheldig og slå 3 seksere, men du kan også få 3 forskellige alt efter dit held.

Sidst men ikke mindst så kan du bytte dine byggeplaner, hvis du får flere af nogle af dem. Du skal dog være opmærksom på at der altid byttes 2 for 1. Ligesom med de andre muligheder så er det et rul med terningen du betaler for og nogle gange tager det bare længe at slå den sekser man ønsker.

Som en sidenote kan nævnes at der er planer om flere/anderledes byttemuligheder, men der vides ikke i skrivende stund hvad det munder ud i.
 

DeletedUser

Guest
Du får byggeplaner ved at polere, motivere og plyndre dine naboer og klanmedlemmer (klanmedlemmer kan dog ikke plyndres) Men der er kun en lav droprate så forvent ikke mere end en i gennemsnit om dagen. Alle byggeplaner du får er fra samme tidsalder som den bygning der gav den ved plyndring/motivering/polering. Så du bør sikre dig at det er til den rigtige tidsalder. Der er kun 2 SB pr tidsalder så der er 50% chance for at det er til den rigtige bygning. Selv ved den rigtige bygning er det ikke sikkert at du får den ønskede byggeplan, da der uanset hvilke byggeplaner du har altid er lige stor chance for alle delene. Altså du kan sagtens få en byggeplan du allerede har.

Den anden mulighed er ved forskellige opgaver. Disse er for det meste sæsonbetonede, så her ville jeg nok ikke satse for meget efter.

Den tredje mulighed er som nævnt at støtte andres byggerier. Ved at støtte andres byggerier så får du kun byggeplaner til den bygning du støtter. Såfremt altså at du ender højt nok oppe. Den der giver mest på ethvert trin får også mest. Som nummer 1 så kan du få op til 3 byggeplaner, men der er for hver byggeplan lige stor sandsynlighed for byggeplanerne. Lidt som når du slår med en terning så kan du være uheldig og slå 3 seksere, men du kan også få 3 forskellige alt efter dit held.

Sidst men ikke mindst så kan du bytte dine byggeplaner, hvis du får flere af nogle af dem. Du skal dog være opmærksom på at der altid byttes 2 for 1. Ligesom med de andre muligheder så er det et rul med terningen du betaler for og nogle gange tager det bare længe at slå den sekser man ønsker.

Som en sidenote kan nævnes at der er planer om flere/anderledes byttemuligheder, men der vides ikke i skrivende stund hvad det munder ud i.

Mange tak for dit uddybende svar,MEN nu har jeg poleret og motiveret i flere dage uden at få een eneste byggeplan..Skal jeg have alle byggematerialer først eller er jeg bare Fucking uheldig ??
Hilsen
TommyI
 

DeletedUser12

Guest
Du er formentlig bare uheldig. Antallet af varer på lager har ingen betydning.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan ser jeg om jeg har fået en byggeplan, kommer den frem istedet for de 20guldmønter ?
 

DeletedUser

Guest
Der åbner et vinue midt på skærmen, hvor du kan se den Storslåede Bygning delt ind i 9 felter, svarende til antallet af forskellige byggeplaner du behøver i alt.
Den byggeplan du har fundet vil blinke, og hvis jeg husker rigtigt har du nu muligheden for at trykke på enten "Lager" eller "Luk" .
Lager-knappen åbner dit lager på samme måde, som hvis du havde valgt det (knappen nederst tilvenstre) fra spilmenuen, hvor du kan gå ind og se, hvilke byggeplaner du har / mangler til den givne bygning.
Mvh.
Banditten :cool:
PS. jeg har også oplevet, at der har været flere dage, hvor det var en nitte, at polere samtlige naboer, og andre gange har jeg været heldig at finde 2-3 stykker ved besøg hos en ca. 30-40 naboer, så i sidste ende skal du væbne dig med tålmodighed... ;)
 
Senest redigeret af en moderator:
Du får byggeplaner ved at polere, motivere og plyndre dine naboer og klanmedlemmer (klanmedlemmer kan dog ikke plyndres) Men der er kun en lav droprate så forvent ikke mere end en i gennemsnit om dagen. Alle byggeplaner du får er fra samme tidsalder som den bygning der gav den ved plyndring/motivering/polering. Så du bør sikre dig at det er til den rigtige tidsalder. Der er kun 2 SB pr tidsalder så der er 50% chance for at det er til den rigtige bygning. Selv ved den rigtige bygning er det ikke sikkert at du får den ønskede byggeplan, da der uanset hvilke byggeplaner du har altid er lige stor chance for alle delene. Altså du kan sagtens få en byggeplan du allerede har.

Den anden mulighed er ved forskellige opgaver. Disse er for det meste sæsonbetonede, så her ville jeg nok ikke satse for meget efter.

Den tredje mulighed er som nævnt at støtte andres byggerier. Ved at støtte andres byggerier så får du kun byggeplaner til den bygning du støtter. Såfremt altså at du ender højt nok oppe. Den der giver mest på ethvert trin får også mest. Som nummer 1 så kan du få op til 3 byggeplaner, men der er for hver byggeplan lige stor sandsynlighed for byggeplanerne. Lidt som når du slår med en terning så kan du være uheldig og slå 3 seksere, men du kan også få 3 forskellige alt efter dit held.

Sidst men ikke mindst så kan du bytte dine byggeplaner, hvis du får flere af nogle af dem. Du skal dog være opmærksom på at der altid byttes 2 for 1. Ligesom med de andre muligheder så er det et rul med terningen du betaler for og nogle gange tager det bare længe at slå den sekser man ønsker.

Som en sidenote kan nævnes at der er planer om flere/anderledes byttemuligheder, men der vides ikke i skrivende stund hvad det munder ud i.


Kan man ved Pol/Mot få byggeplaner til SB'er fra højere tidsalder, end den man befinder sig i? Eller er det "spildt" på disse bygninger?
Venlig hilsen
BNB
 

DeletedUser365

Guest
BNB det skulle du bare have spurgt mig om hehe :D, byggeplaner er ikke låst til din tidsalder, de er låst til de bygninger du m/p eller plyndrer, så hvis du mangler en byggeplan til en SB fra industritiden, så skal du bare m/p eller plyndre en bygning fra industritiden :)
 
Top