Hvorfor skal det være så svært at spille flere medlemmer fra samme husstand?

NinaD

Nyt medlem
Hej
Vi er to halvgamle nisser der gerne vil spille FoE begge to. Jeg har spillet spillet i et år og min mand sagde så for et par dage siden at han gerne ville prøve. hvilket jo kunne være superhyggeligt. :)
Her kommer så problemet. Vi deler en gamer laptop og enes fint om det.....men vi kan kun få lov til at spille uden at kunne dele FP fordi vi spiller fra den samme enhed. :(
Dvs. vi ikke kan støtte hinandens SB'er, hvilket jo gør spillet en del mindre sjovt.
Begrundelsen er at man fra Innos side vil undgå snyd med dobbeltprofiler.
Her kommer så efter lidt eftertænksomhed mine tanker om det.
Hvis jeg har opfattet det rigtigt kan vi godt få lov at spille hvis den ene af os spiller fra sin tlf. eller tablet Men hvis vi nu forestiller os at jeg er en snyder der gerne vil have en ekstra profil (hvor pokker jeg så skulle få tid til det fra ved jeg ikke ) hvad forhindrer mig så i at tage min mands tlf. og spille fra den....bortset fra mit ringe syn ;)
Jeg ved godt at man iflg. reglerne IKKE må kende hinandens password MEN hvordan i alverden vil Inno kontrollere det? Derudover kan Inno jo heller ikke kontrollere hvilke gode eller mindre gode råd jeg giver videre til min mand.
Undskyld kære Inno men det giver simpelthen ikke mening.
vh NinaD
 

NinaD

Nyt medlem
KAN det virkelig passe at man IKKE kan få hver sin profil i Foe når man bor under samme hustag og deler PC, ,internet, avis, seng, regninger og hvad man nu ellers deler når man nu lever sammen?
Jeg ved fra andre at de har flere familiemedlemmer der spiller spillet uden begrænsninger, men når vi forsøger at få lov til det samme kan det åbenbart ikke lade sig gøre. Jeg vil bare gerne vide hvorfor der er den forskel på folk og hvorfor vi skal mistænkeliggøres for snyd.
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej NinaD
Jeres problem er at i deler PC. Hvis en bruger PC og Tablet/mobiletelefon er der ikke problemer. At spille på mobil idag er jo heller ikke et problem. Man kan næste det samme :)
mvh
jmfab
 
Nina da i spiller fra samme "platform" deler i samme IP adresse og det er et problem ifølge Innogames. Så skal i spille sammen skal den ene sidde på evt. pc og den anden tablet eller måske med hver sin telefon.
 

NinaD

Nyt medlem
Hej søde, jeg kender deres begrundelse og synes det er noget pjat, især set i lyset af at nogen kan få lov og andre åbenbart ikke.
 

NinaD

Nyt medlem
Undskyld jmfab jeg kom til at overse dit svar. :) jo for halvgamle nisser som os er det et problem at skulle spille på tlf. synet er ikke så godt så det er meget anstrengende at skulle spille på den måde. :cool:
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hejsa.
Desværre er reglerne sådan, og ikke noget vi kan gøre noget ved. Jeg har spurgt. :)
Så bedste råd, er at købe en tablet for lidt større skærm, eller en billig Pc som når 2. Så kan i også hygge jer med at spille på samme tid, fordi i hver har jeres egen enhed. Det gør det jo også meget sjovere.
mvh
jmfab
 

NinaD

Nyt medlem
Forstår det ikke helt, vi vil jo stadig køre på det sammen net? Ja undskyld hvis jeg ikke er så kvik til alt det der med elektronic :)
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
I må gerne kører på samme net. Bare ikke på samme enhed. Derfor 2 PC'er eller 1 PC eller Mobilenhed, eller 2 Mobilenheder
 

NinaD

Nyt medlem
Undskyld jeg siger dette, det er altså ikke for at fornærme nogen! :)
Men hvorfor i alverden skal vi ud og købe flere tekniske vidundere vi for det første ikke har brug for og for det andet er et recourseoverforbrug til skade for miljøet?
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej NinaD
Du fornærmer ikke nogen :)
Mit forslag var også kun for at fortælle dig / jer, hvordan i kan få det til at virke, for Inno regler kan vi ikke gøre noget ved, :) Det er jo ens for alle spiller. Desværre rammer disse regler jer.
mvh
jmfab
 
Top