Indikation af klanmedlem

Milla86

Medlem
Hej
når man er i en klan med 80 medlemmer kan man nemt komme til at skubbe et klanmedlem ned af bidragslisten i en sb, fordi man ik kan huske de nye spillere i klanen. Jeg ville ønske at der var noget der indikerede om det er et klanmedlem eller ej. Det ville være en stor hjælp i sb annoncering. Måske når man trykker på deres avatar var der noget der viste hvis det er et klanmedlem.
venlig hilsen milla86 :)
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Nu nævner du det selv så er lidt forvirret hvis du ikke har set det.

Men som du skriver milla, når du er inde i den storslået bygning du ønsker og klikker på en spillers profilbilled, vil du få en menu frem for spilleren.
Her er en af mulighederne faktisk "inviter til klan". Hvis denne er "lyst op" er det fordi spilleren ikke er med i din pågældende klan. Er det felt til gengæld gråligt betyder det personen er med i klanen.
 

Milla86

Medlem
Det gør det ik hos mig. Ved ik om du spiller på pc. Jeg spiller på iPad og der sker der ik noget når man trykker på en avatar i en sb.
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Jeg forstår godt hvad du mener, for det som hr. Nyborg skriver virker kun på Pc. Har dog ikke selv oplevet problemer, men kan godt se at det kunne være til en hjælp. Så jeg har sendt forslaget videre i systemet
mvh
jmfab
 
Top