Initieringsfejl i værdifelt i sidste programversion

DeletedUser342

Guest
Under Markedsplads / Opret tilbud / dine tilbud bliver værdifeltet ikke initieret. Det betyder man skal trykke på '+' inden man kan skrive i feltet.

Det ser ud til at fejlen exsisterer på samtlige servere

Mvh

/Loppe13
 

DeletedUser

Guest
Hmm, jeg kan godt skrive i feltet, efter at have valgt en vare. Det kræver blot at jeg klikker helt ude til højre i feltet.
Det troede jeg faktisk ikke man kunne, har været enormt irriteret over at skulle klikke 50 gange på + :p Så tak for info :)
 

DeletedUser

Guest
Det er korrekt, at den ikke længere automatisk skriver 0 når du vælger en vare, som du gerne vil bytte til. Men som Zooz siger, så kan man godt stadig trykke der, hvor nullet skulle stå ligesom man plejer.
 

DeletedUser342

Guest
Det fandt jeg oz ud af :). Det er dog stadig upraktisk at man skal lirke curseren på plads. Egentlig burde det være nok at ramme et sted i 'kassen'.
Altså initiere felterne til f.eks. 5 tegn.

I øvrigt står det 'Post Quick Reply' når man skal svare på denne besked.

Man undrer sig lidt over alle de engelske ord i et dansk forum! Bugs hedder fejl på dansk
 

DeletedUser

Guest
Det fandt jeg oz ud af :). Det er dog stadig upraktisk at man skal lirke curseren på plads. Egentlig burde det være nok at ramme et sted i 'kassen'.
Altså initiere felterne til f.eks. 5 tegn.

I øvrigt står det 'Post Quick Reply' når man skal svare på denne besked.

Man undrer sig lidt over alle de engelske ord i et dansk forum! Bugs hedder fejl på dansk

Det med klik i kassen bliver rettet med den næste version.
 

DeletedUser

Guest
Man skal lige være opmærksom på, at når man klikker lige til højre for 0, bliver 0 overskrevet af det første ciffer man trykker ind.
Hvis man istedet for at taste et ciffer klikker en gang til, men nu til venstre for 0, bliver 0 brugt i det givne tal, således at man f.eks. kan nøjes med at trykke 5 for at få værdien 50, sålænge cursoren altså blinker til venstre for/foran 0..!!
 
Top