Januar Konkurrencen - Hvilken begivenhedsbygning fra 2018 synes I bedst om?

DeletedUser1795

Guest
Det er Piratskibet. stor slagkraft, og godt med FP og andre gode ting :)
 

DeletedUser2423

Guest
Slædebyggeren. En lille bygning man først overser inden man opdager hvor fed den er!! - Hvor lidt den fylder og hvor mange varer den giver.. den kræver ikke urafinerede varer og kan erstatte de pladskrævende varebygninger man havde i forvejen. Thumbs up!!
 

DeletedUser2995

Guest
Helt klart skibet. Fedt med frit valg i sidste opgradering. Da jeg lige var begyndt valgte jeg piratskibet for den militære bonus, men de andre er også gode
 

DeletedUser2298

Guest
Jeg er glad for Vintertårnet, for det er smukt og så giver det dagligt nogle gode afkast.
 

DeletedUser1366

Guest
Jeg synes at vintertårnet er det flotteste.
Hele ideen med, at man ser bygningen i forskellige stadier er en rigtig god ide, og man lægger mærke til de små sjove detaljer undervejs. Der er altid noget at glæde sig til når bygningen skifter niveau.
 

DeletedUser3010

Guest
Egentlig den event, hvor man uden brug af diamanter som minimum kan få en komplet bygning og ikke ender med enten en halv bygning eller en bygning der blot fylder på lageret da den ingen mening giver at bygge. Og så kan dem der vil bruge mange diamanter få flere af samme bygning mens andre i det mindste har en komplet.

Og her synes jeg vintertårnet er den bygning fra et event der giver mest værdi pr. felt og samtidig ikke er kedelig at have stående i byen.
 

DeletedUser2938

Guest
Det med skibene var den bedste
 

Vedhæftede filer

  • upload_2019-1-30_20-39-5.png
    upload_2019-1-30_20-39-5.png
    897,2 KB · Set af: 1

DeletedUser2999

Guest
Min favorit indtil videre er Vintertårnet, fordi den giver rigtig godt afkast og så er den flot at se på. Jeg er også glad for slædebyggeren, selvom jeg "kun" har fået samlet 3 stk.
 

DeletedUser2982

Guest
Jeg ville have sagt kolos men da den ikke er på listen ville jeg sige Vintertårnet helt klart.. Gode præmier :)
 

Tacitus Høgen 9

Nyt medlem
Vintertårnet.. Super flot bygning og den producere nogle gode varer.. Slæden var også en super fin sidepræmie som producere mange vare og fylder ganske lidt.
 
Top