Juli konkurrencen

Dragon

Community Manager
Team medlemmer

A_SS_OceanicFuture_Culture8.png



Kære Konger og Dronninger,


Så er det tid til endnu en lyn konkurrence mens sommersolen stadig bager udenfor.

Konkurrencen er ret simpel. Der er rigtig mange "rekreative" bygninger i spille f.eks parker, fodboldbaner, svømmehal mm.

Men hvilken en af spillets rekreative bygninger ville I helst kunne besøge i denne varme sommer hvis I frit kunne vælge :) og hvorfor?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier


Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 31. juli kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 august kl 20


Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 31/7 kl 23:59 deltager i udtrækningen.
 

DeletedUser566

Guest
Jeg smutter på kro..der er skygge:) koldt øl:p,god mad :cool:,is til ungerne :rolleyes:samtidig med at man kan køle fødderne i floden.o_O
 

DeletedUser2845

Guest
Jeg ville besøge svømmehallen. Både fordi jeg har det varmt og gerne vil køles ned, og fordi min datter elsker vand, og det vil blive nogle sjove timer sammen med hende.
 

DeletedUser2665

Guest
et dekoreret badehus fra BA, der må være luftigt og dejligt at være i denne skønne varme :)
 

DeletedUser767

Guest
Jeg tror også at jeg smutter en gang på kro..
En kold øl eller en vand plus lidt mad.. så kan det da vidst ikke gå helt galt. ☀️
 

DeletedUser737

Guest
Jeg hælder til den blå lagune - så kommer man også lidt væk hjemmefra
 

DeletedUser2300

Guest
Det må være kroen. God mad og drikke skal man ikke kimse af
 

DeletedUser1795

Guest
;)Jeg ville vælge Arktishavn, så kan jeg komme ud at sejle med venerne fra klanen og kroen.
vi kunde også tage en dukkert i havet, mens den seje besætning server drinks:)
 

DeletedUser1270

Guest
Skulle man være objektiv, ville jeg nok vælge Ønskebrønden.
Der er lige plads til at man kan ligge og blive godt kølet af og skulle man komme til at mangle noget ... Jaa, så er det bare et ønske væk !!

Glædelig sommerferie til jer alle.
 

DeletedUser2846

Guest
Et lækkert stykke sandstrand.
Sol og smukke mennesker, skygge under en parasol og havet til at løbe ud i og blive kølet ned
 

bibsmc

Nyt medlem
A_SS_OceanicFuture_Culture8.png



Kære Konger og Dronninger,


Så er det tid til endnu en lyn konkurrence mens sommersolen stadig bager udenfor.

Konkurrencen er ret simpel. Der er rigtig mange "rekreative" bygninger i spille f.eks parker, fodboldbaner, svømmehal mm.

Men hvilken en af spillets rekreative bygninger ville I helst kunne besøge i denne varme sommer hvis I frit kunne vælge :) og hvorfor?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier


Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 31. juli kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 august kl 20


Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 31/7 kl 23:59 deltager i udtrækningen.
 
Top