Køb byggeplaner for ressourcer

DeletedUser365

Guest
Det ville være rigtig fedt hvis man kunne købe byggeplaner til de storslåede bygninger med mønter og forsyninger, og ikke kun diamanter, endnu engang prøver innogames at tvinge folk til at købe diamanter. Kunne man ikke forestille sig, at det ville være rimeligt at man kunne købe en byggeplan for f.eks. 100.000 mønter + 100.000 forsyninger, prisen skulle være gældende for alle byggeplaner. Jeg håber der er opbakning til forslaget :).
 

DeletedUser

Guest
Jeg har selv haft samme tanke - netop at byggeplaner på en eller anden måde kunne sidestilles med forskning og udvikling af nye teknologier, som jo bliver dyrere og dyrere med tiden.
Eller kunne vi købe byggeplaner med Forgepoint..?? Blot en anden mulighed ;)
 

DeletedUser

Guest
Det kan man jo faktisk allerede på en måde, ved at hjælpe andre med at bygge deres storslåede bygninger. ;)
Sandt nok, men man er jo ikke garanteret en byggeplan - man skal jo være blandt toppen af bidragsydere..!!
 
ja, man kan jo købe forgepoints for mønter, men hvis der skal 75-100 forgepoints til for at få f.eks 2 byggeplaner vil det for mig koste ca. 75*23500 svarende til 1.762.500 - 2.350.000 mønter d.v.s. for 1 byggeplan vil koste ca.850.000-1.175.000 mønt, så kommer der selvfølgelig nogle medaljer og ekstra forgepoints, men det er da lidt i overkanten.
 

DeletedUser12

Guest
Personligt har mine forgepoint priser ikke nået det niveau endnu, men jeg har da haft købt for ca 200-300k mønter i forgepoint for at få lidt byggeplaner. Kommer man forbi på de rigtige spilleres bygninger så har jeg da set spillere på byggeplaner for helt ned under 10 forge point. I mange tilfælde skal du jo ikke ligge nr. 1 i bidrag ydere, men kan nøjes med nr. 2 eller 3. Kommer de lidt højere op får du også byggeplaner for at ligge nr 4 og 5.
Så reelt set kan man ved at kigge sig for få byggeplaner uden at give andet end de forgepoint man modtager automatisk. Tit og ofte ser jeg at det kun er 2-3 spillere der kæmper om førstepladsen imens resten af pladserne er billigt til salg.

Tårnafbabel.jpg
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser30

Guest
På beta- eller Engelskforum er der blevet forslået at man kan betale byggeplaner med medaljer
 

DeletedUser

Guest
Det begynder at blive lidt redundant..!! :confused:
Med Forpoint kan man jo hjælpe med en Storslået Bygning, og kommer man i toppen af bidragydere er præmien bl.a. medaljer :)
Hvad skal man så kunne købe byggeplaner for..??
  • Forgepoint
  • Medaljer
  • Forsyninger og/eller guld
  • En kombination
Mvh.
Banditten :cool:
 
Top