Karnevalsbegivenheden 2019

DeletedUser2186

Guest
Der er helt sikkert noget galt med de % chance for at vinde hoved gevinsten i kisterne. Jeg har givet op og vil gå efter kister med medaljer, FP eller andet jeg kan bruge. Jeg har ikke brug for et halvt pizza sæt sammen med mit halve cherry sæt på mit lager.

Jeg er så enig med dig. Chancerne er så små og nitterne så mange at jeg føler mig til grin hver gang jeg prøver.
 

DeletedUser431

Guest
Og så er der fejl i dagens opgave tekst. 24-minutters produktion. Den er der vist ingen af os der kan klare.
 

DeletedUser2186

Guest
Du må da have held i kærlighed, så uheldig du er i spil :)

Jeg prøver kun hvis jeg har flere end 8-9 billetter, helst flere og køre så til jeg vinder. Nogle gange er jeg heldig at vinde 2-3 gange med 8-9 billetter, andre gange lykkes det ikke. Når jeg har 2 billetter tilbage og der er en god pulje, aktivere jeg dobbelt chance. Hvis det er en rigtig god pulje, køber jeg måske 5 billetter mere så der ikke er andre der render med min pulje.

Kun hvis nogen har efterladt en god pulje, vil jeg prøve hvis jeg hat mindre end 7 billetter og har da nogen gange fået puljen hjem for 1-2 billetter.

Så heldig du er så har jeg helt ondt af dit kærlighedsliv :);):p:);)
jeg har lige igen oplevet at bruge over 30 bil uden at vinde en eneste gang.
Men det er så også lige meget for efter at have brugt 3500 FP på dages bygning uden at få denne så har jeg afskrevet denne event.
MEN!! når jeg ser på hvor mange i klanen der mener det samme som mig så kan det undre at FoE vælger at lave en event der skaber så meget negativ omtale.
Event burde jo motivere spillerne ikke ??
 

DeletedUser2986

Guest
Kan kun tilslutte mig at det er ufatteligt svært at vinde i denne event, procentsatsen er helt umuligt. Først skal man forsøge at omdanne sine biletter til floriner, det i sig selv er med dårlige odds, derefter skal man leve med rigtigt dårlige odds igen, for at kunne få et given objekt.... Det er ikke nemt det her, det motivere ikke det store, er ikke sikker på jeg bliver ved med at spille dette spil.
 

DeletedUser2122

Guest
Og så er der fejl i dagens opgave tekst. 24-minutters produktion. Den er der vist ingen af os der kan klare.

Hejsa Hamlet
Der er som du nævner sneget sig en fejl ind .
Det er 8 x 24 timers der skulle stå.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2122

Guest
Så heldig du er så har jeg helt ondt af dit kærlighedsliv :);):p:);)
jeg har lige igen oplevet at bruge over 30 bil uden at vinde en eneste gang.
Men det er så også lige meget for efter at have brugt 3500 FP på dages bygning uden at få denne så har jeg afskrevet denne event.
MEN!! når jeg ser på hvor mange i klanen der mener det samme som mig så kan det undre at FoE vælger at lave en event der skaber så meget negativ omtale.
Event burde jo motivere spillerne ikke ??

Hej Wiile.

Der har i denne tråd været givet udtryk for både positive så som negative holdninger til event.
Tråden er så dog på ingen måde repræsentativ. Set i forhold til antal daglige spillere online.

Dermed ikke sagt at jeres indput ikke giver mening. Alt der skrives på forum, bliver brugt med henblik på at se hvor der kan laves forbedringer.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser1517

Guest
Hejsa Hamlet
Der er som du nævner sneget sig en fejl ind .
Det er 24 x 8 timers der skulle stå.

Mvh.
Fugazi.
Kom lige til at tænke på den der trompet der popper op når der er "vigtige" beskeder, Kunne man eventuelt få en besked om den slags tekstfejl? Det vil vel alt andet end lige, også lette jeres (support) arbejdsbyrde?
 

DeletedUser2122

Guest
Kom lige til at tænke på den der trompet der popper op når der er "vigtige" beskeder, Kunne man eventuelt få en besked om den slags tekstfejl? Det vil vel alt andet end lige, også lette jeres (support) arbejdsbyrde?

Hej Random Noob.

Det vil jeg fluks sende videre til rette vedkommende som et forslag .

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2186

Guest
Og så er der fejl i dagens opgave tekst. 24-minutters produktion. Den er der vist ingen af os der kan klare.

Så enig ;0) Og det er der mange der er. Desværre er det generelle svar at de ikke gider beklage sig på forum da det alligevel ikke nytter noget. (Hvilket jeg også kun har oplevet ind til nu)

Og som Fugazi skriver. Så er beklagelserne her inde ikke repræsentative da der er mange der er glade for eventen. Det vil jeg give ret i, da 99% af dem der er utilfredse ikke gider skrive og bare betragter eventen som et bump.

Ser jeg på min egen klan så er der rigtig mange der bare ikke gider denne event og ikke engang gider skrive i forum ;0) ;0)

Så ignorere den og betragte den som et forsøg på at hive diamanter ud af dig ;0)

MVH
Wiile
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Så enig ;0) Og det er der mange der er. Desværre er det generelle svar at de ikke gider beklage sig på forum da det alligevel ikke nytter noget. (Hvilket jeg også kun har oplevet ind til nu)

Og som Fugazi skriver. Så er beklagelserne her inde ikke repræsentative da der er mange der er glade for eventen. Det vil jeg give ret i, da 99% af dem der er utilfredse ikke gider skrive og bare betragter eventen som et bump.

Så har du ikke set Beta forum, tro mig, der var mange der var utilfredse med chancerne for at få særpræmien da det virker som om de opgivne % ikke passer med virkeligheden. Det lykkes dog ikke at få det ændret.

Men det nytter at beklage sig. Bosættelserne blev ændret. Helligdomme var 4 timer og Markeds 8 timer før de ændrede det så du kunne vælge 5, 15 min, 1, 4, 8 og 24 timer.

Fodbolds eventen blev også ændret så det var muligt at få alle opgraderingerne til Kolos uden at bruge diamanter.

Og forårs eventen der er på vej, er også lige blevet ændret på Beta da der var et par ting folk klagede over.

Så det hjælper at beklage sig men når først en event er gået live, er det ikke nemt at få ændret noget.
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg minder lige om at alle indlæg bliver læst, og at der samles op på jeres respons.
Så der er intet der ikke bliver vurderet. Måske man ikke får noget ændret under indeværende event, men alt respons også her fra de Danske servere bliver brugt konstruktiv.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2186

Guest
Jeg minder lige om at alle indlæg bliver læst, og at der samles op på jeres respons.
Så der er intet der ikke bliver vurderet. Måske man ikke får noget ændret under indeværende event, men alt respons også her fra de Danske servere bliver brugt konstruktiv.

Mvh.
Fugazi.

Glad for at høre ;0) Syntes det er ærgerligt at en godt spil skal drukne i at så mange er utilfredse med måden den afvikles på.
Det er rent psykologisk. Jeg er godt klar over at de fleste sandsynligvis får hele sættet til sidst. MEN det drukner i en dårlig fornemmelse/oplevelse når man føler at der trækkes nitter 90% af tiden.

MVH
Wiile
 

DeletedUser2914

Guest
Ærgerligt at så mange åbenbart har haft en dårlig oplevelse. Min oplevelse med eventen var rigtig god, også selv om jeg ikke fik hele bygningssættet på den server hvor jeg ikke kom til at bruge en masse diamanter. Ved en i øvrigt lidt irriterende fingerfejl, men so what. Jeg kan godt lide det der element af tilfældighed, så man ikke kan "regnearke" eller planlægge sig frem til alting, og somme tider ikke fanger den store fisk. Og jeg har lavet mig et rigtig fint Venedig-kvarter, sådan noget synes jeg er sjovt. Vi spiller forskelligt.

Jeg synes til gengæld at opgaver, der blokerer, uden at der er et alternativ, fx hvis man skal sende en spejder ud men ikle kan, er noget hø. Den er rettet i kirsebæreventen nu, heldigvis.
 
Top